Forrón szerették

Sikeresnek mondható a tavalyi reklámkampány, amelyben Tony Curtis népszerűsítette Magyarországot. A Gerbaudban és a Gellért fürdőben forgatott klippnek köszönhetően tavaly 16, idén már 17 százalékkal több amerikai érkezett a "forró füdők hazájába".

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Magyar Turizmus Rt. (MT) tájékoztatása szerint "rendkívül sikeresnek mondható" a tavaly, Tony Curtis-szel forgatott, Magyarországot, pontosabban Budapestet népszerűsítő reklámfilm.

Az MT szakemberei mindössze 8 százalékos amerikai turista-szám növekedését várták 2004-re, ehelyett 16 százalékkal többen érkeztek, az idei év elsp három hónapjában pedig már 17 százalékos a növekedés (2004 első negyedévéhez képest).


A film francia plakátja
A reklámfilmet (amelyben Cortis a Gerbaud cukrászdában kávézik, majd egy távolodó pincérnő után néz "Some like it hot", azaz Valaki forrón szereti") az indexnek nyilatkozó Galla Gábor, az MT. vezérigazgatója szerint 3,5 millió amerikai látta és 400 millió forintba került. Tony Curtis nem kért gázsit, sőt a repülőjegyét is maga fizette. Tíz amerikai csatornán főműsoridőben, legalább 1500-szor vetítették a klipet. Legtöbbször (340-szer) New York államban láthatták a reklámot, de Kalifornia (280) és Florida (242) lakói se maradtak ki. Egy néző átlagosan másfélszer látta a hirdetést.

A Magyar Turizmus Rt. születésnapi köszöntőjében (Curtis májusban volt 80 éves) azt emelte ki, hogy a reklámkapmány és Magyarország után "elsősorban a magas végzettségű, jómódú, idősebb korosztály érdeklődött". "

Ennek a korcsoportnak (az 55 év fölöttiek) létszáma az elkövetkezendő 10 évben 23 millióval növekszik, ami kedvező előjel hazánk számára. A jelentős forgalomnövekedés elsősorban a magasabb kategóriájú szállodákban éreztette hatását, valamint a magyar gyógyszállodákban, ahol a tavalyi év folyamán dupla annyi vendégéjszakát töltöttek el az amerikaiak, mint egy évvel korábban." Ez az amerikai korosztály egyébként évente 270 milliárd dollárt, azaz a magyar turisztikai bevételek körülbelül 70-szeresét költenek utazásra.


 

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo