Felcsillant a remény a turizmusban

Márciusban a TKI turisztikai konjunktúra index plusz 4 ponton állt a mínusz 100 és plusz 100 közötti skálán, ami azt jelenti, hogy az ágazat szereplői helyzetüket háromnegyed év után újra enyhén javulónak érzékelik - közölte a legfrissebb felmérés eredményét kedden a Turisztikai és Vendéglátó Munkaadók Országos Szövetsége (VIMOSZ).

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A következő három hónapban az előző év azonos időszakához képest a szállásadók 38 százaléka vár növekedést a vendégéjszakák számában (előző hónapban 50 százalék), 40 százalékuk stagnálást, s 22 százalékuk vár visszaesést (előző hónapban 16 százalék). A vendéglátásban működők közül 37 százalék várja a vendégforgalom növekedését (előző hónapban 22 százalék), míg 43 százalék stagnálást, 20 százalékuk pedig visszaesést vetít előre (előző hónapban 23 százalék).

Az üzleti tevékenység eredményének indexe a jelenhez képest a következő három hónapra plusz 27 ponton áll, ami 10 pontos javulást mutat februárhoz képest. Februárhoz képest az egyéb turisztikai szektorban 36 ponttal plusz 49 pontra ugrott az eredményességi index, a vendéglátásban 5 ponttal plusz 14 pontra emelkedett, míg a szálláshely szolgáltatásban az előző havi jelentős megugrás után valamelyest csökkent (9 ponttal plusz 19 pontra).

(MTI)

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo