Ethos and Ethnos

A Golden Drum magyarországi képviselője, a Próbakő Kommunikáció póló és freecard pályázatot ír ki a hazai reklámügynökségek számára.



Az idei Golden Drum nemzeti estjeinek mottója az „Ethos and Etnos”. Ennek keretében híres rendezők, többek között a lengyel Krzysztof Zanussi és a cseh Jiri Menzel tartanak előadást a reklámnyelv és a nemzeti kultúra témakörében. A rendezők a Golden Drum ideje alatt e témát rövidfilmben is feldolgozzák. Magyarországról a szervezők Antal Nimródot kérték fel a közreműködésre. A Golden Drum magyarországi képviselője, a Próbakő Kommunikáció e gondolatra építve póló és freecard pályázatot ír ki a hazai reklámügynökségek számára. Az anyagok leadási határideje 2004 szeptember 1. Az ügynökség kezdeményezésének szakmai társszervezője a Magyar Reklámszövetség.

A zsűri tagjai: Simon Zoltán, a DDB kreatív igazgatója, a Golden Drum zsűritagja, Erdélyi Zsolt, a Monoconsulting vezetője, Hargitai Lilla, az MRSZ főtitkára, Márk Szonja, a Kreatív Online főszerkesztője és Gosztonyi Csaba, a Próbakő Kommunikáció ügyvezető igazgatója, a Magyar Reklám főszerkesztője.

A Próbakő Kommunikáció a legjobb print anyagokat freecardokon jelenteti meg és 2000 példányban a hivatalos fesztiválcsomagban terjeszti, a legjobb pólóterveket pedig legyártatja és limitált példányban a több éve nagysikerű magyar party „hivatalos viseleteként” osztja szét a Golden Drum vendégei között. Az idei évben a magyar estet szerdán tartják. A hangulatról Erdélyi Zsolt és a Cinetrip gondoskodik.

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS



A Próbakő Kommunikáció, a Golden Drum Nemzetközi Reklámfesztivál és Médiatalálkozó hivatalos magyarországi képviselője a Magyar Reklámszövetség szakmai támogatásával



ETHOS IN ETNOS (Reklámnyelv és nemzeti kultúra) címmel



PÓLÓ és FREECARD versenyt hirdet.





Cél:

Minél markánsabb képet adni magunkról a környező országok reklámcsinálóinak



Technikai paraméterek:

A kreatív anyagokat célszerű a fesztivál hivatalos nyelvén, angolul elkészíteni



Pólódesign:

2 szín, 2 oldal használható. A pályaműveket vektorosan várjuk e-mail-en. Mintadarab készítése nem kötelező, de előnyt jelenthet az elbírálás során.



Freecard:

Jpeg formátumban, klasszikus képeslap méretben. Habkartonra kasírozott mintadarab készítése nem kötelező, de előnyt jelenthet az elbírálás során.



Nevezési határidő: 2004. szeptember 1.



A zsűri tagjai:



Simon Zoltán, a DDB kreatív igazgatója, a Golden Drum zsűritagja,

Erdélyi Zsolt, a Monoconsulting vezetője,

Hargitai Lilla, az MRSZ főtitkára

Márk Szonja, a Kreatív Online főszerkesztője és

Gosztonyi Csaba, a Próbakő Kommunikáció ügyvezető igazgatója.



A zsűrizés egyfordulós. A zsűri a díjmegosztás jogát fenntartva, a győztes pályázatokat a Próbakő Kommunikáció Szlovéniában



freecardokon jelenteti meg és 2000 példányban a hivatalos fesztiválcsomagban terjeszti, a legjobb pólóterveket pedig legyártatja és limitált példányban a több éve nagysikerű magyar party „hivatalos viseleteként” osztja szét a Golden Drum vendégei között.



Nevezni a [email protected] címen lehet. A nem elektronikus formátumú anyagokat a Próbakő Kommunikáció új címére, a 1143 Budapest, Szobránc köz 8. szám alá várjuk.



Budapest, 2004. augusztus

Gosztonyi Csaba,

a Golden Drum nagykövete

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo