Ethos and Ethnos

A Golden Drum magyarországi képviselője, a Próbakő Kommunikáció póló és freecard pályázatot ír ki a hazai reklámügynökségek számára.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés



Az idei Golden Drum nemzeti estjeinek mottója az „Ethos and Etnos”. Ennek keretében híres rendezők, többek között a lengyel Krzysztof Zanussi és a cseh Jiri Menzel tartanak előadást a reklámnyelv és a nemzeti kultúra témakörében. A rendezők a Golden Drum ideje alatt e témát rövidfilmben is feldolgozzák. Magyarországról a szervezők Antal Nimródot kérték fel a közreműködésre. A Golden Drum magyarországi képviselője, a Próbakő Kommunikáció e gondolatra építve póló és freecard pályázatot ír ki a hazai reklámügynökségek számára. Az anyagok leadási határideje 2004 szeptember 1. Az ügynökség kezdeményezésének szakmai társszervezője a Magyar Reklámszövetség.

A zsűri tagjai: Simon Zoltán, a DDB kreatív igazgatója, a Golden Drum zsűritagja, Erdélyi Zsolt, a Monoconsulting vezetője, Hargitai Lilla, az MRSZ főtitkára, Márk Szonja, a Kreatív Online főszerkesztője és Gosztonyi Csaba, a Próbakő Kommunikáció ügyvezető igazgatója, a Magyar Reklám főszerkesztője.

A Próbakő Kommunikáció a legjobb print anyagokat freecardokon jelenteti meg és 2000 példányban a hivatalos fesztiválcsomagban terjeszti, a legjobb pólóterveket pedig legyártatja és limitált példányban a több éve nagysikerű magyar party „hivatalos viseleteként” osztja szét a Golden Drum vendégei között. Az idei évben a magyar estet szerdán tartják. A hangulatról Erdélyi Zsolt és a Cinetrip gondoskodik.

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS



A Próbakő Kommunikáció, a Golden Drum Nemzetközi Reklámfesztivál és Médiatalálkozó hivatalos magyarországi képviselője a Magyar Reklámszövetség szakmai támogatásával



ETHOS IN ETNOS (Reklámnyelv és nemzeti kultúra) címmel



PÓLÓ és FREECARD versenyt hirdet.





Cél:

Minél markánsabb képet adni magunkról a környező országok reklámcsinálóinak



Technikai paraméterek:

A kreatív anyagokat célszerű a fesztivál hivatalos nyelvén, angolul elkészíteni



Pólódesign:

2 szín, 2 oldal használható. A pályaműveket vektorosan várjuk e-mail-en. Mintadarab készítése nem kötelező, de előnyt jelenthet az elbírálás során.



Freecard:

Jpeg formátumban, klasszikus képeslap méretben. Habkartonra kasírozott mintadarab készítése nem kötelező, de előnyt jelenthet az elbírálás során.



Nevezési határidő: 2004. szeptember 1.



A zsűri tagjai:



Simon Zoltán, a DDB kreatív igazgatója, a Golden Drum zsűritagja,

Erdélyi Zsolt, a Monoconsulting vezetője,

Hargitai Lilla, az MRSZ főtitkára

Márk Szonja, a Kreatív Online főszerkesztője és

Gosztonyi Csaba, a Próbakő Kommunikáció ügyvezető igazgatója.



A zsűrizés egyfordulós. A zsűri a díjmegosztás jogát fenntartva, a győztes pályázatokat a Próbakő Kommunikáció Szlovéniában



freecardokon jelenteti meg és 2000 példányban a hivatalos fesztiválcsomagban terjeszti, a legjobb pólóterveket pedig legyártatja és limitált példányban a több éve nagysikerű magyar party „hivatalos viseleteként” osztja szét a Golden Drum vendégei között.



Nevezni a [email protected] címen lehet. A nem elektronikus formátumú anyagokat a Próbakő Kommunikáció új címére, a 1143 Budapest, Szobránc köz 8. szám alá várjuk.



Budapest, 2004. augusztus

Gosztonyi Csaba,

a Golden Drum nagykövete

Véleményvezér

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo