Az idei Golden Drum nemzeti estjeinek mottója az „Ethos and Etnos”. Ennek keretében híres rendezők, többek között a lengyel Krzysztof Zanussi és a cseh Jiri Menzel tartanak előadást a reklámnyelv és a nemzeti kultúra témakörében. A rendezők a Golden Drum ideje alatt e témát rövidfilmben is feldolgozzák. Magyarországról a szervezők Antal Nimródot kérték fel a közreműködésre. A Golden Drum magyarországi képviselője, a Próbakő Kommunikáció e gondolatra építve póló és freecard pályázatot ír ki a hazai reklámügynökségek számára. Az anyagok leadási határideje 2004 szeptember 1. Az ügynökség kezdeményezésének szakmai társszervezője a Magyar Reklámszövetség.
A zsűri tagjai: Simon Zoltán, a DDB kreatív igazgatója, a Golden Drum zsűritagja, Erdélyi Zsolt, a Monoconsulting vezetője, Hargitai Lilla, az MRSZ főtitkára, Márk Szonja, a Kreatív Online főszerkesztője és Gosztonyi Csaba, a Próbakő Kommunikáció ügyvezető igazgatója, a Magyar Reklám főszerkesztője.
A Próbakő Kommunikáció a legjobb print anyagokat freecardokon jelenteti meg és 2000 példányban a hivatalos fesztiválcsomagban terjeszti, a legjobb pólóterveket pedig legyártatja és limitált példányban a több éve nagysikerű magyar party „hivatalos viseleteként” osztja szét a Golden Drum vendégei között. Az idei évben a magyar estet szerdán tartják. A hangulatról Erdélyi Zsolt és a Cinetrip gondoskodik.
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
A Próbakő Kommunikáció, a Golden Drum Nemzetközi Reklámfesztivál és Médiatalálkozó hivatalos magyarországi képviselője a Magyar Reklámszövetség szakmai támogatásával
ETHOS IN ETNOS (Reklámnyelv és nemzeti kultúra) címmel
PÓLÓ és FREECARD versenyt hirdet.
Cél:
Minél markánsabb képet adni magunkról a környező országok reklámcsinálóinak
Technikai paraméterek:
A kreatív anyagokat célszerű a fesztivál hivatalos nyelvén, angolul elkészíteni
Pólódesign:
2 szín, 2 oldal használható. A pályaműveket vektorosan várjuk e-mail-en. Mintadarab készítése nem kötelező, de előnyt jelenthet az elbírálás során.
Freecard:
Jpeg formátumban, klasszikus képeslap méretben. Habkartonra kasírozott mintadarab készítése nem kötelező, de előnyt jelenthet az elbírálás során.
Nevezési határidő: 2004. szeptember 1.
A zsűri tagjai:
Simon Zoltán, a DDB kreatív igazgatója, a Golden Drum zsűritagja,
Erdélyi Zsolt, a Monoconsulting vezetője,
Hargitai Lilla, az MRSZ főtitkára
Márk Szonja, a Kreatív Online főszerkesztője és
Gosztonyi Csaba, a Próbakő Kommunikáció ügyvezető igazgatója.
A zsűrizés egyfordulós. A zsűri a díjmegosztás jogát fenntartva, a győztes pályázatokat a Próbakő Kommunikáció Szlovéniában
freecardokon jelenteti meg és 2000 példányban a hivatalos fesztiválcsomagban terjeszti, a legjobb pólóterveket pedig legyártatja és limitált példányban a több éve nagysikerű magyar party „hivatalos viseleteként” osztja szét a Golden Drum vendégei között.
Nevezni a [email protected] címen lehet. A nem elektronikus formátumú anyagokat a Próbakő Kommunikáció új címére, a 1143 Budapest, Szobránc köz 8. szám alá várjuk.
Budapest, 2004. augusztus
Gosztonyi Csaba,
a Golden Drum nagykövete
Ethos and Ethnos
A Golden Drum magyarországi képviselője, a Próbakő Kommunikáció póló és freecard pályázatot ír ki a hazai reklámügynökségek számára.
Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!
Klasszis Befektetői Klub
2025. május 27. 17:00, Budapest
Véleményvezér

Donald Trump hivatalos közösségi oldalán pápának öltözve látható, sokan kiakadtak
Rossz vicc, vagy egy politikusi tréfa?

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből
Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát
Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek
Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.