Aláírók:
- Demján Sándor, a VOSZ ügyvezető elnöke
- Csicsáky Péter, a Magyar Takarékszövetkezeti Bank Zrt. vezérigazgatója
- Kiss Endre, az Országos Takarékszövetkezeti Szövetség Elnöke
Erősíti a szolgáltató érdekképviseleti feladatkörét és a Széchenyi Kártyát igénylők egyablakos kiszolgálására törekszik a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ). A szervezet 23 irodáján kívül 2007. tavaszára több mint száz VOSZ-ponton lesz elérhető a Széchenyi Kártya ügyintézés, valamint a helyi vállalkozások számára pénzügyi-, jogi-, pályázati tanácsadás. A szövetség kis-és közepes méretű vállalkozások tényleges működési területére viszi ezeket a szolgáltatásokat, méghozzá a takarékszövetkezetek jóvoltából.
2006. december 8-án a Vállalkozók Napján írta alá a VOSZ, a Magyar Takarékszövetkezeti Bank Zrt-vel valamint az Országos Takarékszövetkezeti Szövetséggel azt a megállapodást, amely alapján megkezdődhet a konkrét végrehajtást szolgáló közös munka. A hosszú távra szóló együttműködés mindhárom félre feladatokat ró. A szövetkezeti hitelintézeteknek ki kell alakítaniuk egy ügyintézői helyet a fiókokban, amely onnantól VOSZ-pontként üzemel, illetve biztosítaniuk kell a feladathoz egy munkatársat is. Az ott dolgozók továbbképzése, minősítése szövetségi feladat lesz. A takarékszövetkezetek - autonomitásuk és OTSZ tagságuk megőrzése mellett - a VOSZ teljes jogú tagjai lesznek, így belépésüket követően a legnagyobb magyar munkaadói szövetség (a VOSZ) ellátja makroszintű, általános vállalkozói és munkaadói képviseletüket.
A takarékszövetkezetekkel való együttműködés szélesíti a VOSZ érdekérvényesítő tevékenységeinek lehetőségeit: a gazdasági háttér erősödésével, a gazdasági súly növekedésével az érdekképviselet hatékonysága is javulhat, a kiterjedt szövetkezeti fiókhálózat (amely a VOSZ-pontoknak is otthont biztosít) helyi érdekvédelmi-szellemi központként működhet.