Csak minden 9. román vállalkozna

A románok 87 százaléka nem akar saját vállalkozást indítani a következő időszakban, de akiknek már van, azoknak a többség nem kényszerült bezárni meglévő vállalkozását a gazdasági válság miatt, derült ki egy közvélemény-kutatásból.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az International Brand Consultants intézet e hónapban készített felmérést a gazdasági válság romániai hatásairól. A megkérdezettek 60 százaléka úgy nyilatkozott, hogy nem kényszerült bezárni vállalkozását a gazdasági válság vagy egyéb okok miatt. A válaszadók 29 százaléka viszont kénytelen volt felhagyni a vállalkozói tevékenységgel.

A románok 69 százalékának családját érintette valamilyen módon a gazdasági válság, 28 százalék viszont nem érzett változást. A felmérésből kiderült az is, hogy a románok 73 százaléka tart attól, hogy a jövőben csökkenhet a jövedelme.

A románok másik nagy félelme az infláció. A megkérdezettek 68 százaléka tart a pénzromlástól, 27 százalékukat azonban nem aggasztja. A válaszadók 60 százaléka nem fél attól, hogy esetleg nem tudja törleszteni bankhitelét; e veszélytől a felmérésbe bevontak 36 százaléka tart. A románok közel 66 százalékát aggodalommal tölti el a gazdasági válság, de a megkérdezettek 32 százaléka nem tart a válságtól.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo