A gazdasági és kereskedelmi bizonytalanságok, az ellátási lánc fennakadásai, a megélhetési költségek emelkedése és a fogyasztói bizalom gyengülése ellenére az IKEA továbbra is arra összpontosított, hogy megfizethető maradjon az emberek számára, és javítsa a vásárlói élményt mind a fizikai, mind a digitális térben.
Fotó: DepositPhotos.com
Az Ingka Csoport továbbra is befektetett abba, hogy hozzáférhetőbbé váljon az emberek számára – új áruházakkal és tervezőstúdiókkal, valamint digitális csatornákkal. A kiskereskedő világszerte 54 új szervezeti egységet nyitott, köztük a londoni Oxford Streeten, az indiai Delhiben, valamint az eddigi egyik legnagyobb beruházását hajtotta végre Kínában, Sanghaj belvárosában, egy nagy, vegyes felhasználású szervezeti egység formájában. Az új áruházformátum első verzióit jelenleg az Egyesült Királyság, az Egyesült Államok és Lengyelország városaiban tesztelik. Ez az áruház több ezer lakberendezési terméket, valamint élelmiszert és tervezési szolgáltatást is kínál, a kialakítása során pedig figyeltek arra is, hogy gyorsabb és egyszerűbb vásárlási élményt nyújtson, és az emberek lakóhelyéhez közelebb helyezkedjen el.