A munkahellyel rendelkező, de internetes álláshirdetések között böngésző munkavállalók körében készített felmérést a jobpilot állásportál-hálózat Európa tizenegy országában. Az internetes szondából kiderül, hogy a dolgozók 29 százaléka naponta nézegeti az internetes állásajánlatokat, 33 százalékuk heti, 22 százaléka havi rendszerességgel és csupán 15 százalékuk nagyon ritkán. A leggyakrabban – naponta többször – az olasz alkalmazottak böngésznek a netes álláshirdetések között (45 százalék) talán elégedetlenségből, talán új kihívások után kutatva, és átlagon felüli a franciák aktivitása is (39 százalék). A két ország „dolgozó-álláskeresőinek” 75 százaléka legalább heti rendszerességgel kattint meghirdetett pozíciókra. Az osztrákoknál ezzel szemben alacsony a naponta állást kereső beosztottak aránya (20 százalék).
A felmérésben 607 magyar, munkahellyel rendelkező álláskereső vett részt. A válaszadók 30 százaléka nézi naponta, 28 százaléka heti rendszerességgel az állásajánlatokat. 18 százalék havonta látogat el állásoldalakra, míg 24 százalék csak nagyon ritkán téved az álláspiacra. A kérdőívet összesen 7469-en töltötték ki. A felmérésben részt vett országok: Magyarország, Németország, Ausztria, Svájc, Hollandia, Belgium, Franciaország, Egyesült Királyság, Olaszország, Csehország, Lengyelország.
Az alkalmazottak többsége hetente nézi az álláshirdetéseket
Elégedetlenség vagy csak új kihívások keresése? Mindenesetre az európai alkalmazottak közel egyharmada nézegeti napi, 61 százaléka legalább heti rendszerességgel az állásajánlatokat, áll a jobpilot.hu friss felmérésében.
Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?
Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia
2025. november 4., Budapest
Véleményvezér

Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője
Nagy kérdés, miként sikerülhetett elmenekülnie a magyar maffiafőnöknek?

Trump akkorát odavert Putyinnak, amit még Biden sem tett meg, feloldotta Ukrajna rakétahasználatának korlátozását
Eszkalálódik az ukrajnai háború.

Burgonya kilója 30 forintért
A politikusok kedvence lesz a krumpli, rég lehetett ilyen olcsón osztogatni.

Hatalmas szerencsétlenséghez vezetett Ukrajna hintapolitikája, amikor egyszerre akart megfelelni Oroszországnak és a Nyugatnak
Nem olcsó az orosz olaj, politikai ára van.

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét
A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott
Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.