Előzetes értékelés
Az ügyfeleknek kedvezőbb díjak – A kampány kétségtelen eredménye, hogy az aktívan tájékozódó ügyfelek számára lehetőség nyílt arra, hogy a meglévő fedezet szinten tartása mellett is 15-20 százalékkal alacsonyabb díj mellett köthessenek lakásbiztosítást.
Általános szerződésaktualizálás - Az idei, első alkalommal zajló lakásbiztosítási kampány várhatóan az összes meglévő lakásbiztosítási szerződésnek mindössze 8 százalékát fogja megmozgatni. A jelenleg is legerősebb pozíciót betöltő biztosítók ügyességét jelzi, hogy ennek az állománynak is mintegy 35-40 százalékát a már eddig is meglévő szerződések átdolgozása teszi ki.
Piaci koncentráció csökkentése – A kampány előtt a lakásbiztosítási szerződések mintegy 80 százaléka négy piaci szereplő kezében koncentrálódott. Ez az arány várhatóan nem fog érezhetően megváltozni, köszönhetően a lecserélt biztosítások viszonylag szerény számának, illetve annak is, hogy a legtöbb új szerződést megszerző biztosítók közül három is az eddigi legerősebb biztosítók közül kerül ki.
A hazai lakásállomány biztosítottsági arányának (penetráció) növelése – A rendelkezésre álló adatok alapján a jelenlegi 72 százalékos biztosítottsági arány a kampány végére körülbelül 1 százalékponttal fog emelkedni.