Átlagosan 25 ezer forintot spórolnak a lakásbiztosítást váltók

A lakásbiztosítási kampány első hetéhez képest a másodikban 27 százalékkal nőtt a szerződéskötések száma a Netrisknél, ez pedig éves szinten közel tizenegyszeres növekedést jelent az egy évvel korábbi, “kampány nélküli” héthez képest. A Netrisk adatai szerint lakásbiztosítási szerződést kötők több mint 80 százaléka új ügyfél, azaz sikerül új, lakásbiztosítási szempontból eddig kevésbé tudatos háztartásokat megmozgatni. Ráfért a hazai biztosítási piacra a kampány, amit az is jelez, hogy közel húsz éves, 2006-ban kötött lakásbiztosítást is újítottak meg márciusban a Netrisken.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Fokozták a tempót a lakásbiztosításukat lecserélő ingatlantulajdonosok a Netrisk legfrissebb összesítése szerint. A március elején elrajtoló kampány első hetében az egy évvel korábbihoz képest tizenegyszer több lakásbiztosítást kötöttek.

Milyen eredményeket hozott a lakásbiztosítási kampány második hete?
Milyen eredményeket hozott a lakásbiztosítási kampány második hete?
Fotó: Depositphotos

A második héten az első héthez képest 27 százalékos volt a többlet, ami éves szinten tizenegyszer több szerződésnek felel meg.

34 ezer forintos átlagdíj

„Akadt olyan nap, mégpedig március 13-a, amikor 2700 százalékkal többen kötöttek lakásbiztosítást, a múlt év azonos napján. Természetesen az extrém emelkedés a kampánynak köszönhető, tavaly ugyanis egy sima napról volt szó. A kampány második hetében megkötött lakásbiztosítások esetében az átlagdíj 34 ezer forintot tett ki, ez megegyezik az első hétre vonatkozó átlaggal” - mondta Besnyő Márton, a Netrisk ügyvezető igazgatója.

Besnyő Márton hozzátette, hogy a 34 ezer forintos átlagdíj átlagosan közel 25 ezer forint spórolást jelent a Magyar Nemzeti Bank által publikált 2023-as (Q3) országos átlaghoz képest. Az egyes biztosítók ajánlatai között pedig jelentős eltéréseket találhatnak az ügyfelek: extrém esetben akár éves 100-150 ezer forintos díjeltérés is tapasztalható ugyanarra a szolgáltatási tartalomra egy családi ház esetén, ezért is érdemes összehasonlítani a különböző ajánlatokat.  

Közel 20 éves szerződés is megújult

A legnagyobb növekedést a Netrisknél a biztosítók között a KÖBE, a K&H és a Groupama könyvelhette el. A Netrisken kötött lakásbiztosítási szerződések több mint 80 százaléka új ügyfél, azaz sikerül új, lakásbiztosítási szempontból eddig kevésbé tudatos háztartásokat megmozgatni. Ráfért a hazai biztosítási piacra a kampány, amit az is jelez, hogy közel húsz éves, 2006-ban kötött lakásbiztosítást is újítottak meg márciusban a Netrisken.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo