Az érdeklődők 90 százaléka találhat a jelenleginél kedvezőbb feltételű lakásbiztosítást

Alig több mint tíz napja maradt a lakástulajdonosoknak arra, hogy eldöntsék, váltanak-e lakásbiztosítást a márciusi lakásbiztosítási kampány során. Az Insura.hu biztosításközvetítő adatai szerint a tarifálás során az ügyfelek több mint 90 százaléka találhat a jelenleginél kedvezőbb feltételű biztosítást, így az időszak végére felpöröghet a szerződésváltások száma: a több mint százezer további váltóval együtt a márciusi kampány végére összesen várhatóan 250-300 ezer lakásbiztosítást fognak módosítani vagy lecserélni.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

„Egy átlagosnál nagyobb családi ház esetében a jelenlegi akciós kínálatban legalább ugyanakkora fedezetek mellett is jó eséllyel található a meglévőnél legalább 15-20 ezer forinttal kedvezőbb díjú biztosítás – mutat rá dr. Kozma Gábor, az Insura.hu vezérigazgatója. – Egy személyre szóló online kalkuláció átlagosan hat perc alatt elvezet a biztosítók díjkínálatához, ezért az utolsó napokban még vélhetően sokan gondolják majd úgy, hogy tesznek egy próbát, és áttekintik a most rendelkezésükre álló alternatívákat.”

A 40 ezer forintos lakásbiztosítás a jellemző
A 40 ezer forintos lakásbiztosítás a jellemző
Fotó: depositphotos.com

Az Insura.hu csatornáin márciusban megkötött lakásbiztosítási szerződéseket átlagosan 39 800 forintos díjon kötik, ami közel 20 százalékkal alacsonyabb a tavaly közvetített szerződések átlagdíjánál. A szerződések 26 százaléka kerül ki az MNB standard követelményeinek megfelelő minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítások (MFO-k) közül, az online csatornán ezek részesedése eléri a 32 százalékot is. A piacon lakásbiztosítási termékeket kínáló 14 biztosító közül négyen: Az Alfa, a KÖBE, a Generali és a Groupama biztosítók szerezték meg a szerződések 65 százalékát.

A kampány utolsó öt napjából négy a húsvéti időszakhoz kapcsolódó pihenőnap vagy ünnepnap lesz. Ez az online kalkulációk lehetőségeit nem szűkíti, ám az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy ezen a csatornán is munkanapokon ötször akkora az ügyfelek aktivitása, mint munkaszüneti és pihenőnapokon. Ezért várhatóan a kampány legaktívabb időszaka a nagyhét első négy napja lesz. A lecserélni kívánt szerződések felmondásainak legkésőbb április 2-án, kedden éjfélig be is kell érkezniük a meglévő biztosítókhoz, így az összehasonlító portálok zöme ezen a napon már csak – cégenként eltérő – korlátozásokkal fog befogadni új igényeket. Az Insura.hu oldalain például este 10 óra után szerződést már nem lehet majd felmondani.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo