Álommeló? Munkahelyváltáson gondolkodik a magyarok többsége

Egy álom munkahelyen az idő nagy részében jól érezzük magunkat, megbecsülnek minket anyagilag és szakmailag, képességeinknek megfelelő feladatokkal bíznak meg, és a magánéletünk sem sínyli meg a munkát. A SkillX Technologies Zrt. friss, aktív munkavállalókat kérdező felméréséből kiderült, hogy a magyarok jelentős része még kergeti ezt az álmot, mivel többségük nem az őket leginkább kielégítő munkakörben dolgozik. A válaszadók akár fele is munkahelyet váltana a következő egy évben, ami egyértelműen jelzi a változtatásra való igényt.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az “álommunka” keresése tehát a magyar munkaerőpiac egyik mozgatórugója, de fontos látni, hogy ennek eléréséhez mind a munkaadóknak, mind a munkavállalóknak aktív szerepet kell vállalniuk. A munkaadók számára üzenet, hogy a készségek és személyes ambíciók figyelembevétele növeli a munkavállalók elkötelezettségét és elégedettségét. A munkavállalók pedig az önismeretük és képességeik folyamatos fejlesztésével teremthetnek maguknak jobb esélyt saját “álommunkájuk” beteljesítésére.

 

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo