Aggódhatnak a bankalkalmazottak, digitális fiókot adtak át, ahol egy kapszula szolgálja ki az ügyfeleket

A győri Széchenyi István Egyetemen is digitális ügyfélkiszolgáló pontot nyitott az MBH Bank. Az aulába telepített kapszulában személyes ügyfélszolgálati jelenlét nélkül, biztonságosan és kényelmesen lehet számlát nyitni. A magyar FaceKom által fejlesztett, első körben tíz digitális banki kioszkot magyarországi egyetemeken telepíti a bank. A tervek szerint a későbbiekben további banki szolgáltatásokkal bővül a digitális kioszkok kínálata.

Dr. Filep Bálint, a Széchenyi István Egyetem elnöke kifejtette: kiemelt céljuk, hogy az egyetemi polgárok számára nemzetközi színvonalú szolgáltatásokat biztosítanak. „Hallgatóinkat a korszerű kollégiumi férőhelyek, a sportpark vagy a vendéglátó- és szórakoztatóegységek mellett bankok is várják a győri kampusz területén. Ez a széles paletta hazánkban egyedülálló lehetőségeket és kényelmet nyújt a nálunk tanuló fiatalok, valamint kollégáink számára. Hozzájárul ehhez a mostani fejlesztés is, amelynek különlegessége, hogy az ügyfelek számára valódi, 21. századi megoldással digitális ügyintézést tesz lehetővé” – jelentette ki dr. Filep Bálint, hozzátéve: az egyetem képzéseiben, kutatásaiban ugyancsak kulcsfontosságúnak tartja a digitalizációt, amely a jövőben a fenntarthatóság egyik alappillére lehet.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo