A PP ajánlja: Nagy PR-könyv

A magyar szerzők által jegyzett Nagy PR-könyv kézikönyv, de egyszerű szerkezetével és rövid, tömör szövegeivel hasznos olvasnivaló annak is, aki nem vizsgázni akar, hanem "csupán" bővíteni tudását a kommunikációs szakma rejtelmeiben.

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A középiskolai nyelvtanórán érthetetlen és apró ábrákkal próbálta magyartanárunk érzékeltetni a kommunikációs csatorna fontosságát, a külső zaj okozta nehézsgégeket, vagy a közlő és a befogadó személyét. Akkor a többség nem tudta, hogy mekkora fontosságot tulajdonítottak a public relations-nak a 500, 1000 vagy éppen 3000 évvel ezelőtt, hiszen Mózes, az evangelisták vagy éppen a pápák kifejezetten jól  éltek a PR eszközeivel.

A neves szakemberek és egyetemi oktatók által jegyzett Nagy PR-könyv segít eligazodni a szakma rejtelmeiben, és ami talán még fontosabb, segít rendszerezni hézagos ismereteinket a public relations-ről, legyen az elméleti modell, a tervezés, értékelés vagy a média területe.

Egyszerű használata és logikus felépítése nem tántorítja el azokat sem, akik hajlamosak visszariadni egy több száz oldalas egyetemi tankönyv látványától, hiszen legfeljebb csak azt a 8-10 oldalt kell végignéznünk, ami éppen érdekel.

A könyv nem nagyon hiányozhat egyik cég polcáról sem, hiszen PR egy szervezet, egy áru, egy márka, vagy egy személy hírnevének megteremtéséről szól. A PR a hírnevet gondozza, azért, hogy a szervezet megértést és támogatást nyerjen, bizalmat teremtsen, befolyásolva a közvéleményt.

A public relations tevékenység segíti a for-profit és non-profit szervezetek környezeti (pl. értékesítési) erőfeszítéseit, a szervezet kommunikációs politikájának megformálását és megvalósítását, a médiával való kapcsolattartástól a protokolláris feladatokig és a vállalati rendezvények lebonyolításáig.

Nagy PR-könyv

Management Kiadó

2005, Hetedik kiadás

ára: 29,900 Ft + áfa

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo