A középiskolai nyelvtanórán érthetetlen és apró ábrákkal próbálta magyartanárunk érzékeltetni a kommunikációs csatorna fontosságát, a külső zaj okozta nehézsgégeket, vagy a közlő és a befogadó személyét. Akkor a többség nem tudta, hogy mekkora fontosságot tulajdonítottak a public relations-nak a 500, 1000 vagy éppen 3000 évvel ezelőtt, hiszen Mózes, az evangelisták vagy éppen a pápák kifejezetten jól éltek a PR eszközeivel.
A neves szakemberek és egyetemi oktatók által jegyzett Nagy PR-könyv segít eligazodni a szakma rejtelmeiben, és ami talán még fontosabb, segít rendszerezni hézagos ismereteinket a public relations-ről, legyen az elméleti modell, a tervezés, értékelés vagy a média területe.
Egyszerű használata és logikus felépítése nem tántorítja el azokat sem, akik hajlamosak visszariadni egy több száz oldalas egyetemi tankönyv látványától, hiszen legfeljebb csak azt a 8-10 oldalt kell végignéznünk, ami éppen érdekel.A könyv nem nagyon hiányozhat egyik cég polcáról sem, hiszen PR egy szervezet, egy áru, egy márka, vagy egy személy hírnevének megteremtéséről szól. A PR a hírnevet gondozza, azért, hogy a szervezet megértést és támogatást nyerjen, bizalmat teremtsen, befolyásolva a közvéleményt.
A public relations tevékenység segíti a for-profit és non-profit szervezetek környezeti (pl. értékesítési) erőfeszítéseit, a szervezet kommunikációs politikájának megformálását és megvalósítását, a médiával való kapcsolattartástól a protokolláris feladatokig és a vállalati rendezvények lebonyolításáig.
Nagy PR-könyv
2005, Hetedik kiadás
ára: 29,900 Ft + áfa