A PP ajánlja: Nagy PR-könyv

A magyar szerzők által jegyzett Nagy PR-könyv kézikönyv, de egyszerű szerkezetével és rövid, tömör szövegeivel hasznos olvasnivaló annak is, aki nem vizsgázni akar, hanem "csupán" bővíteni tudását a kommunikációs szakma rejtelmeiben.

A középiskolai nyelvtanórán érthetetlen és apró ábrákkal próbálta magyartanárunk érzékeltetni a kommunikációs csatorna fontosságát, a külső zaj okozta nehézsgégeket, vagy a közlő és a befogadó személyét. Akkor a többség nem tudta, hogy mekkora fontosságot tulajdonítottak a public relations-nak a 500, 1000 vagy éppen 3000 évvel ezelőtt, hiszen Mózes, az evangelisták vagy éppen a pápák kifejezetten jól  éltek a PR eszközeivel.

A neves szakemberek és egyetemi oktatók által jegyzett Nagy PR-könyv segít eligazodni a szakma rejtelmeiben, és ami talán még fontosabb, segít rendszerezni hézagos ismereteinket a public relations-ről, legyen az elméleti modell, a tervezés, értékelés vagy a média területe.

Egyszerű használata és logikus felépítése nem tántorítja el azokat sem, akik hajlamosak visszariadni egy több száz oldalas egyetemi tankönyv látványától, hiszen legfeljebb csak azt a 8-10 oldalt kell végignéznünk, ami éppen érdekel.

A könyv nem nagyon hiányozhat egyik cég polcáról sem, hiszen PR egy szervezet, egy áru, egy márka, vagy egy személy hírnevének megteremtéséről szól. A PR a hírnevet gondozza, azért, hogy a szervezet megértést és támogatást nyerjen, bizalmat teremtsen, befolyásolva a közvéleményt.

A public relations tevékenység segíti a for-profit és non-profit szervezetek környezeti (pl. értékesítési) erőfeszítéseit, a szervezet kommunikációs politikájának megformálását és megvalósítását, a médiával való kapcsolattartástól a protokolláris feladatokig és a vállalati rendezvények lebonyolításáig.

Nagy PR-könyv

Management Kiadó

2005, Hetedik kiadás

ára: 29,900 Ft + áfa

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo