A mára Európa meghatározó fehérnemű-ikonjává vált vállalkozó története egy átmulatott éjszakát követően kezdődött. A brit Michelle Mone-t ugyanis rendkívül zavarta és nyomta melltartópántja egy esti szórakozás alatt, ezért másnap fogta magát és végigjárta a londoni High Street fehérneműboltjait és felpróbálta az összes melltartót, hátha akad megfelelő. Miután a vásárlás nem járt sikerrel, Mone annak ellenére, hogy semmiféle ruhatervezésben nem volt gyakorlata, egy évvel később - összespórolt pénzáből - 1996-ban megalapította a fehérnemű tervezéssel és árusítással foglalkozó MJM Internationalt.
A kisvállakozás eleinte nem jól ment, 100 ezer fontnyi adósságot halmozott fel. Ám a fehérneműkre specializálódott ruhacég hamar kimászott a kölcsönökből. Mone kisasszony ugyanis kifejlesztette az első szilikonbetétes push up melltartót, ami elsöprő sikert aratott a gyengébbbik nem körében. Az Ultima kollekcióként bemutatott "csodamelltartó" a következő években sikert-sikerre halmozott, ezt az is bizonyította, hogy New York-i Ötödik sugárúti üzletben a mell és az önbizalomnövelő szenzációra hat hetet kellett várni egy-egy érdeklődőnek. A Selfridge áruházban pedig 24 óra alatt elfogyott a hatheti készlet.Az MJM hamarosan nagy hal lett a világ fehérneműpiacán: amellett, hogy Rachel Hunter népszerűsítette termékeit, 2004-ben már arra is tellett, hogy 19 millió fontért (majdnem 7 milliárd forintért) felvásárolta egyik legnagyobb riválisát, a Warnaco-t.
Az üzleti siker mellett a társadalmi sem maradt el: Mone megkapta az "Év Üzletasszonya" után a "Legnagyobb Skót" díját is bezsebelte. Mára a többgyermekes anyuka sikertörténetét olyan nevekkel emlegetei együtt a brit sajtó, mint a divattervező Stella McCartney. A héten pedig előadást tart a "Vezetők Londonban" nemzetközi tanácskozáson olyan felszólalók mellett, mint Bill Clinton, Mihail Gorbacsov vagy Sir Raulph Fiennes, írta a BBC.