A 1995-ben Nagy-Britanniában alapított, mára 30 országban működő Nemzetközi Szakértői Bizottság hazánkban idén először hozta létre azt a szakértői zsűrit, mely a magyarországi márkákat hivatott értékelni és Superbrand státussal díjazni. A minősítés definíciója szerint „a Superbrand az a márka, amely a fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők (tudatosan vagy tudat alatt) elismernek és elvárnak.”
A Superbrands rangot elnyert márkák közül a győztesek meghívást kapnak a a Superbrands Magyarország Gálára, ahol az egyes kategóriák legjobbjai megkapják a „szakmai Oscart”. A gálával egyidőben jelenik meg a Superbrands Magyarország c. könyv, amely részletes ismereteket nyújt Magyarország Superbrands státust elnyert márkáinak kialakulásáról, fejlődéséről. A kiadvány őszi megjelenése után könyvesboltokban lesz kapható, de a terjesztés során olyan szakemberekhez is eljut, mint vállalatok felsővezetőinek széles köre, kereskedelmi szervezetek, továbbá termékek és szolgáltatások előállításával és beszerzésével foglalkozó szakemberek.
A márkák Oscar-díja Magyarországon
A londoni központú Nemzetközi Szakértői Bizottság Magyarországra is elhozza a Superbrands márkaértékelő programot és a hozzá kapcsolódó éves marketingdíjat. A Superbrand státust elnyert márkákról szóló alapismereteket adó könyv az ünnepi gálával egyidőben, októberben jelenik meg.
Véleményvezér

Atrocitás érte a prágai magyar nagykövetséget, miután Orbán Viktor az oroszok győzelméről beszélt
Orbán Viktor ellenszenves Európában.

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak
Bajban a kulturális és innovációs miniszter.

Súlyos kritikát kapott a magyar köztársasági elnök
Ezt a kritikát nem teszi zsebre a köztársasági elnök.

A nyugdíjkorhatár utáni várható élettartam Magyarországon a legkevesebb
A magyar egészségügy bizonyítványa a leggyengébb.