A fellendülés is lehet jó befektetés

Az ingatlanpiaci fellendülés az eladói oldal mellett a piachoz kapcsolódó vállalkozások számára is számtalan előnyt biztosít. Az általános vállalkozói kedv növekedésével párhuzamosan az ingatlanpiachoz kapcsolódó szolgáltatásokkal is egyre többen szeretnének foglalkozni.

A fokozódó növekedés nyertesei a már jól működő ingatlanközvetítői hálózatok lehetnek, akik franchise rendszerben biztosítanak szakmai tudást és teljes körű támogatást a kezdő és a már meglévő, tapasztalt ingatlanos vállalkozóknak.

Kép: Pixabay

A szolgáltatásokkal foglalkozó franchise üzletágak esetében általában kisebb befektetési összeggel és gyorsabb megtérülési mutatókkal lehet számolni, így nagyon sok kezdő vállalkozó és befektető keresi ezeket a lehetőségeket.

Félmillió lakás áll üresen, és a számuk egyre csak nő
Budapesten 11 százalékra csökkent a nem lakott lakások aránya, a községekben viszont 15 százalékra nőtt az arányuk. Ha az üresen álló lakások egy része - sok esetben egy felújítás után - megjelenne a kínálatban az kiegyensúlyozottabbá tehetné a piacot, és enyhíthetné a drágulás ütemét – írja az Ingatlan.com.
Egy mosoda, kávézó vagy étterem megnyitásához és üzemeltetéséhez több tízmilliós befektetési összeg szükséges, amelynek megtérülési ideje jóval hosszabb, mint a néhány millió forinttal elindítható szolgáltatói üzletágak esetében.

A szolgáltatások közül piaci tapasztalatunk alapján újra vonzó lett az ingatlanközvetítői szektor. Egyre többen jönnek rá, hogy a hazai fellendülés üzleti alapokon is jó befektetés – nyilatkozta Szemler Tamás, a Duna House franchise igazgatója.

Az piaci átlagot tekintve egy induló vállalkozásnál csak 10 százalék az esély arra, hogy 3-5 év múlva is stabilan működjön.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo