A szolgáltatás bármelyik üzleti és lakossági számlás, valamint új generációs kártyás előfizetéssel rendelkező ügyfelünknek elérhető, igénybevétele senki számára nem jár plusz költséggel. Az elektronikus számla egyenértékű a papíralapú számlával, ám annál használata jóval egyszerűbb, gyorsabb. Segítségével ügyfeleink a számláikat bárhonnan biztonságosan elérhetik, ahol rendelkezésre áll internet-kapcsolat, az aktuális számla megérkezéséről pedig e-mailben értesítjük ügyfeleinket.
Az elektronikus számla szolgáltatás megrendelése a Pannon elektronikus ügyfélkezelési felületén, a PannOnline-on keresztül lehetséges. A felület arra is lehetőséget ad, hogy egy időben a számlabefizetést is kényelmesen, elektronikus úton elintézzük akár egy gombnyomásra.
„A Pannon számára a környezettudatos magatartás mindennapjaink részét képezi. Munkánk során már számos kezdeményezést valósítottunk meg ebben a szellemben, mind irodaházunk, a Pannon Ház, mind pedig hálózatunk vonatkozásában, csak hogy a napelemes, vagy a szélgenerátorral működő bázisállomásokat említsük. Az elektronikus számla fontos mérföldkő a környezettudatos gyakorlati lépések sorában, és bevezetésével egyúttal szeretnénk ügyfeleink életét is egyszerűbbé, kényelmesebbé tenni oly módon, hogy a papírkímélő szolgáltatás igénybevételével közben ők is tehetnek a környezet védelméért" - mondta el a szolgáltatással kapcsolatban Anders Jensen, a Pannon vezérigazgatója.
Amennyiben a Pannon összes számlás (mind hangalapú, mind pedig mobilinternet) ügyfele igénybe venné az elektronikus számla szolgáltatást, éves szinten mintegy 150 tonna papírt takarítanánk meg, és ezzel 2500 fát mentenénk meg a kivágástól.