Kkv karácsony - a kicsik is megtehetik a magukét

A mostani helyzetben a kis-és középvállalkozások számára különösen nagy kihívást jelent a környezetükért, a társadalomért érzett felelősségvállalás megjelenítése. A kkv-karácsony program segítségével kapcsolat lehet a kkv-k és a kiszolgáltatott, hátrányos helyzetű társadalmi csoportok között.

A CSR egy komplex szemléleti rendszer, amelynek alkalmazásával a vállalatok - vagy akár közintézmények - társadalmi felelősségvállalása megvalósul. A CSR rendszere olyan eszközöket foglal magába, amelyek segítségével érvényesíthető a fenntartható fejlődés igénye, biztosítható az érintettek elégedettsége, megvalósítható az esélyegyenlőség vagy akár lefektethetők a vállalati, intézményi működés etikus alapjai. Bár a CSR szemlélete nem új keletű, Magyarországon mégsem különösebben elterjedt. 

Hosszú ideig kizárólag a nagyvállalatok által használt fogalom volt a CSR. A kkv-k azonban egyre inkább kezdik felismerni, hogy a CSR nem csak a multik stratégiájában lehet a siker eleme. Ráadásul sokan közülük felelősen működnek - és korábban is így működtek - anélkül, hogy foglalkoztak volna azzal, hogy a társadalmi felelősségvállalásra üzleti szakkifejezés is létezik. A kkv-k CSR tevékenységéről itt olvashat bővebben.

A CSR tevékenységekkel a vállalatok olyan többletfeladatokat vállalnak fel, amelyek látszólag megnehezítik a hétköznapi üzletvitel folyamatait.  Az esélyegyenlőség érvényesítésével, vagy az érintettek lehető legteljesebb körű bevonásával járó többletbefektetés rövidtávon valóban ellentmondhat a profit-központú működésnek. Mégis, a fenntarthatóság; a környezetünkért és az vállalat érintettjeiért való felelősségvállalás hosszabb távon, horizontálisan értelmezve biztosabb felemelkedést ígér.

A GKF Csoport üzleti partnerei között számtalan kis- és középvállalkozás szerepel. A kkv-k által megjelenített piaci szegmens önmagában is nehéz helyzetben van, hiszen a változó piaci és szabályozási környezet egy sor bizonytalansággal nehezíti a hétköznapjaikat. Ilyen helyzetben, a kkv-k számára különösen nagy kihívást jelent a környezetükért, a társadalomért érzett felelősségvállalás megjelenítése.

A GKF Csoport célja, hogy a CSR szemléletét - vagy annak egyes elemeit - kihangosítva kapcsolatot teremtsen a kkv-k és a kiszolgáltatott, hátrányos helyzetű társadalmi csoportok között. A Kkv karácsony programmal azt szeretnék elérni, hogy a hazai kkv-k életében minél több CSR tevékenység jelenjen meg, erősítve ezzel a vállalatok felelősségvállalását és támogatva az Ünnepek alatt is nehéz helyzetben lévő embereket.

„Mi kötelességünknek tartjuk a társadalom leszakadt vagy bajbajutott csoportjainak segítését. Egy olyan világban nőttünk fel, ahol a közösségért vállalt felelősség szinte a nullára csökkent. Ez ellen szeretnénk tenni valamit, ez esetben úgy, hogy azokat segítjük, akik valóban rászorulnak." - nyilatkozta Oszlányi Törtel ügyvezető igazgató.

Amennyiben kérdése van, vagy csatlakozni kíván, hívja a GKF Csoportot, a +36/70-364-70-46-es telefonszámon, vagy írjon nekünk a [email protected] e-mail címre, 2011. december 15-ig.

Véleményvezér

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.
Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.
Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését 

Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.
Befellegzett a visegrádi négyeknek

Befellegzett a visegrádi négyeknek 

Mélyponton a magyar-lengyel kapcsolatok.
Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét

Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét 

Nem kívánatos a könyvelő a Harcosok Klubjában.
Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő 

Oksabb lett volna, ha Hoppál Péter csendben marad.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo