Hol a határ a pr és a felelősségvállalás között?

Mit jelent a zöldmarketing, és mennyire fontos a fogyasztóknak a zöld üzenet? Hogyan lehet zölden kommunikálni az autó- és gyógyszeriparban? Ezekre a kérdésekre is keresi a választ a Zöldmarketing konferencia, melyet a Kreatív Csoport első alkalommal rendez meg, június 4-én a Wax Kultúrgyárban.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Az elsősorban kommunikációs szakembereknek és felsővezetőknek szánt konferencia főelőadója lesz Stuart Smith, a Hill & Knowlton egyik régiós (EMEA - Európa, Közel-Kelet és Afrika) vezetője.

A téma aktualitása megköveteli, hogy a hazai állami- és magáncégek is hangsúlyt fektessenek a zöldkommunikációra és kiaknázzák a benne rejlő marketing-lehetőségeket. Szem előtt tartsák a társadalmi felelősségvállalást és azt megfelelően kommunikálják is.

A tanácskozáson így szó lesz arról, hogy mit tehet az állam, hogy segítse a hirdetőket a fenntartható fejlődés alapelveinek a betartásában, hogy néz ki egy zöld cég zöld irodája, valamint hogyan lehet zöld üzenet köré sikeresen márkát építeni.

A Holcim kommunikációs igazgatója előadásában arra keresi a választ, hogy hol a határ a pr és a valódi felelősségvállalás között.

Bővebb információkat itt találhat.


 

Véleményvezér

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo