Hol a határ a pr és a felelősségvállalás között?

Mit jelent a zöldmarketing, és mennyire fontos a fogyasztóknak a zöld üzenet? Hogyan lehet zölden kommunikálni az autó- és gyógyszeriparban? Ezekre a kérdésekre is keresi a választ a Zöldmarketing konferencia, melyet a Kreatív Csoport első alkalommal rendez meg, június 4-én a Wax Kultúrgyárban.

Az elsősorban kommunikációs szakembereknek és felsővezetőknek szánt konferencia főelőadója lesz Stuart Smith, a Hill & Knowlton egyik régiós (EMEA - Európa, Közel-Kelet és Afrika) vezetője.

A téma aktualitása megköveteli, hogy a hazai állami- és magáncégek is hangsúlyt fektessenek a zöldkommunikációra és kiaknázzák a benne rejlő marketing-lehetőségeket. Szem előtt tartsák a társadalmi felelősségvállalást és azt megfelelően kommunikálják is.

A tanácskozáson így szó lesz arról, hogy mit tehet az állam, hogy segítse a hirdetőket a fenntartható fejlődés alapelveinek a betartásában, hogy néz ki egy zöld cég zöld irodája, valamint hogyan lehet zöld üzenet köré sikeresen márkát építeni.

A Holcim kommunikációs igazgatója előadásában arra keresi a választ, hogy hol a határ a pr és a valódi felelősségvállalás között.

Bővebb információkat itt találhat.


 

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo