Hol a határ a pr és a felelősségvállalás között?

Mit jelent a zöldmarketing, és mennyire fontos a fogyasztóknak a zöld üzenet? Hogyan lehet zölden kommunikálni az autó- és gyógyszeriparban? Ezekre a kérdésekre is keresi a választ a Zöldmarketing konferencia, melyet a Kreatív Csoport első alkalommal rendez meg, június 4-én a Wax Kultúrgyárban.

Az elsősorban kommunikációs szakembereknek és felsővezetőknek szánt konferencia főelőadója lesz Stuart Smith, a Hill & Knowlton egyik régiós (EMEA - Európa, Közel-Kelet és Afrika) vezetője.

A téma aktualitása megköveteli, hogy a hazai állami- és magáncégek is hangsúlyt fektessenek a zöldkommunikációra és kiaknázzák a benne rejlő marketing-lehetőségeket. Szem előtt tartsák a társadalmi felelősségvállalást és azt megfelelően kommunikálják is.

A tanácskozáson így szó lesz arról, hogy mit tehet az állam, hogy segítse a hirdetőket a fenntartható fejlődés alapelveinek a betartásában, hogy néz ki egy zöld cég zöld irodája, valamint hogyan lehet zöld üzenet köré sikeresen márkát építeni.

A Holcim kommunikációs igazgatója előadásában arra keresi a választ, hogy hol a határ a pr és a valódi felelősségvállalás között.

Bővebb információkat itt találhat.


 

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo