Hány millióval támogattuk az árvízkárosultakat?

Összesen 841 ezren hívták a 1752-es Nemzeti Segélyvonalat, amivel (nem végleges adatok szerint) 205 millió forintot adományoztak honfitársaink telefonon az ez évi ár- és belvízkárosultaknak. A 1749-es segélyvonalat üzemeltető telekommunikációs cégek 150 millió forintot, míg a kormányzati Összefogás Vonala 18 millió forintot gyűjtött.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Nemzeti Segélyvonalon csak a Telekom és az Invitel előfizetői tudtak adakozni (amely a magyar telefóniának csak 53 százaléka), ám így is az összes telefonos adomány 56 százalékát a 1752-n keresztül adták a jó szándékú támogatók.

Iklódi András, a Nemzeti Segélyvonal alapítója szerint a markáns különbségnek vélhetően az az oka, hogy mögöttük tisztán civil szervezetek állnak, és úgy tűnik, hogy civil felszólításra szívesebben adakoznak honfitársaink, mintha ugyanerre az állam vagy a telekommunikációs cégek kérik őket.


Kattintson!

A közvetlen adományokkal együtt ők 220 millió forintot már júniustól át is adtak a mögöttük álló 5 legnagyobb karitatív szervezetnek folyósításra. Arról, hogy a másik két gyűjtésnél mennyi adományt folyósítottak, egyelőre sem a telekommunikációs cégek, sem az Összefogás Vonala nem tett közzé számokat.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo