A Nemzeti Segélyvonalon csak a Telekom és az Invitel előfizetői tudtak adakozni (amely a magyar telefóniának csak 53 százaléka), ám így is az összes telefonos adomány 56 százalékát a 1752-n keresztül adták a jó szándékú támogatók.
Iklódi András, a Nemzeti Segélyvonal alapítója szerint a markáns különbségnek vélhetően az az oka, hogy mögöttük tisztán civil szervezetek állnak, és úgy tűnik, hogy civil felszólításra szívesebben adakoznak honfitársaink, mintha ugyanerre az állam vagy a telekommunikációs cégek kérik őket.
A közvetlen adományokkal együtt ők 220 millió forintot már júniustól át is adtak a mögöttük álló 5 legnagyobb karitatív szervezetnek folyósításra. Arról, hogy a másik két gyűjtésnél mennyi adományt folyósítottak, egyelőre sem a telekommunikációs cégek, sem az Összefogás Vonala nem tett közzé számokat.