Egyre felelősebben viselkedik a média

Hét újságíró illetve szerkesztőség nyert a Magyar Public Relations Szövetség CSR Média 2008. pályázatán, amelyet a szervezet tavaly nyáron hirdetetett meg. A pályázók magas száma azt jelzi: egyre inkább partner a média a fenntarthatóság és a felelős üzleti magatartás kommunikálásában. 

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A pályázat célja a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról (CSR) szóló értékes híradások ösz­tönzése, a CSR médiajelenlétének, a felelősen példamutató vállalati magatartás sajtóvisszhangjának erősítése és a pozitív példák bemutatása volt mind a sajtó képviselői, mind a nagyközönség és a vállalkozások számára.

Pályázni a magyarországi írott, elektronikus vagy hírügynökségi /online sajtóban 2008. január 1. és december 1. között megjelent publikációval, riporttal illetve cikk­soro­zattal, riport sorozattal, illetve dokumentumfilmmel lehetett két díjra négy kategóriában: televízió, rádió, online, és nyomtatott sajtó.

A pályázati kiírásra közel húsz szerkesztőségtől/újságírótól érkezett pályamunka.  Közülük a zsűri hét pályaművet díjazott, az online kategóriában nem osztottak ki szerkesztőségi díjat. A nyertesek a következők:

Újságírói díj:

Rádió: Egri Nagy Erzsébet (Gazdasági Rádió)
TV: Bíró Szilvia (MTV Szempont)
Online: Bubrik Gáspár (Napi Gazdaság)
Nyomtatott: Ötvös Zoltán (Népszabadság)

Szerkesztőségi díj:

Rádió: D-ER Stúdió
TV: MTV Miskolci Stúdió
Nyomtatott: Népszava - Mecénások Klubja

Ők a munkájukat elismerő oklevél mellett egyenként 200.000 Ft értékű díjazásban is részesülnek a pályázat támogatója, a Pannon GSM Távközlési Zrt. jóvoltából.

A Magyar PR Szövetség 'CSR Média 2008.' pályázatához kapcsolódva, kistelepülési médiumok számára hirdetett pályázatot az Egészséges Településekért Alapítvány. A 70.000 forintos díjakra az 5000 fő alatti településeken megjelenő 2000 példányszám alatti sajtóorgánumban közzétett írásokkal, illetve helyi televízió- és rádiócsatornák által közzétett híradásokkal lehet pályázni.

A nyertesek:

Kistérségi Kapocs - Adonyi Kistérség - Boka Erika (Fejér megye)
Táborfalvai MOZAIK - Táborfalva - Polyák Csaba (Pest megye)

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo