Ajánlja fel szakértelmét!

Az üzleti és a non-profit szektor együttműködésének előmozdítására megrendezett az első hazai "Piactér" rendezvényen 7 cég és 21 civil szervezet 9 millió forint értékben állapodott meg humánerő, termékek és szolgáltatások cseréjéről.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A "Piactér" leginkább egy tőzsdéhez hasonlít, ahol egy másfél órás rendezvény keretében a társadalmi projektek kereslete és kínálata találkozik. A koncepció lényege, hogy konkrét igények állnak szemben a felajánlásokkal, és a megállapodások eredményeképpen termékek és szolgáltatások cserélnek gazdát.

Nem pénzbeli felajánlásokról, hanem adományokról van szó: azaz a résztvevő szervezetek meglévő erőforrásaikat (szaktudás, kapcsolati tőke, infrastruktúra, tárgyi eszközök) viszik a Piactérre, és így olyan projektekről köthetnek megállapodásokat, amelyek szerves részét képezik saját társadalmi felelősségvállalási politikájuknak. A program játékszabályához még hozzátartozik, hogy a projekteket a partnerek 6 hónapon belül elkezdik megvalósítani.

Szőke Cecília, a rendezvény házigazdája, a KPMG CR-menedzsere elmondta: "A KPMG-Piactéren 66 együttműködési szándéknyilatkozatot írtak alá a résztvevő szervezetek: ezek között szerepel szakmai támogatástól kezdve közösségépítő programokon át az anyagi és tárgyi adományozásig számtalan konkrét megállapodás, ötvenezer forinttól 1,2 millió forint értékben. Bár csak a tervezett projektek mintegy feléhez kapcsoltak pénzbeli értéket a megállapodó felek, azok értéke így is eléri a csaknem 9 millió forintot."

Robert Stöllinger, a KPMG vezérigazgatója a rendezvény megnyitóján kiemelte, hogy a KPMG társadalmi felelősségvállalás (CR)-stratégiájának részeként elindított "Piactér-projekt" újszerű Magyarországon; a külföldön évek óta sikeresen működő programot az üzleti és a non-profit szektor együttműködésére dolgozták ki, lehetőséget adva a szervezetek találkozására, és a két szektor együttműködésének kiépítésére.

A projekt értékelését követően a KPMG rendszeresen, évi 1-2 alkalommal kívánja megrendezni a KPMG-Piacteret, egyre nagyobb számú résztvevővel.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo