50 millió a gyermekek gyógyulásáért

A mai napon hirdette ki a K&H Csoport a K&H gyógyvarázs pályázatának idei nyerteseit. A jubileumi évben 87 pályázat érkezett. A döntést követően idén a K&H gyógyvarázs gyermek-egészségügyi program 6 kórházi osztálynak és 1 mentőállomásnak adományoz eszközöket összesen 25 millió forint értékben. A jubileumi év ajándékaként a K&H megduplázza az eszköztámogatás értékét, hiszen a K&H Biztosító 1 évre szóló műszerbiztosítást köt minden elnyert műszerre, összesen szintén 25 millió forint értékben.

A K&H Csoport 2008 júniusában ötödször hirdette meg K&H gyógyvarázs gyermek-egészségügyi pályázatát fekvőbeteg- és koraszülött gyermeket ellátó kórházak, intézetek, illetve mentőszolgálatok számára. A szakmai zsűri idén kiemelt figyelemmel fogadta a központi ügyeleteket ellátó gyermekkórházak és gyermekosztályok - mint például a baleseti-, idegentest-, égési gyermekügyeletek - jelentkezéseit.

A 2008-as zsűri
  • Dr. Tímár Krisztina, az Egészségügyi Minisztérium Egészségpolitikai Szakállamtitkár Titkárságvezetője
  • Dr. Mészner Zsófia, az Országos Gyermekegészségügyi Intézet Főigazgatója
  • Dr. Békefi Dezső, a Magyar Gyermekorvos Társaság főtitkára, a Tatabányai Gyermekkórház Alapítója
  • Dr. Győri Erzsébet, a K&H Egészséges Nemzetért Alapítvány kuratóriumi tagja
  • Barabás Éva, az RTL Klub műsorvezetője
  • Molnár Gabriella, a Nők Lapja főszerkesztője
  • Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója
  • A program indulása óta nagy érdeklődésre tart számot, amit a beérkezett anyagok száma igazol, mivel a zsűri 2004-ben 65, 2005-ben 80, 2006-ban 101, 2007-ben 86 pályázatot értékelt. Idén összesen 87 - 21 budapesti és 66 vidéki - gyermek-egészségügyi intézmény közül választotta ki a zsűri a nyertes pályázókat, és 7 intézmény között osztotta el a támogatásra szánt 25 millió forintot, amely így az ország 6 megyéjében segíti az orvosok és az ápoló személyzet munkáját. Az újabb támogatással a K&H gyógyvarázs indulása óta már több mint 209 millió forint értékben 64 kórház, mentőszolgálat munkájához járult hozzá műszerekkel és orvosi berendezésekkel, melyből 125 millió forintot pályázat útján ítélt oda.

    A K&H a program ötödik évében a 25 millió forintos pályázati keretösszeg mellett a jubileumi év ajándékaként megduplázta az eszköztámogatás értékét, hiszen a K&H Biztosító 1 évre szóló műszerbiztosítást köt minden elnyert műszerre, összesen 25 millió forint értékben. Az öt év tapasztalata azt mutatja, hogy a K&H gyógyvarázs program az egészségügy valódi igényeire igyekszik válaszolni.  Ezt támasztja alá a tendencia, miszerint 2006 óta - a szakmai zsűritagok ajánlása alapján - megjelölnek egy gyermek-egészségügyi területet, amely kiemelt figyelemben részesül az elbírálás során. 2008-ban ez a terület a gyermekügyelet, a sürgősségi betegellátás volt.

    A zsűri döntése alapján a K&H gyógyvarázs 2008. évi nyertesei


    forrás: K&H

    Véleményvezér

    1660 forint/gombóc fagylaltáron dorbézoltak közpénzből egészségügyi dolgozók

    1660 forint/gombóc fagylaltáron dorbézoltak közpénzből egészségügyi dolgozók 

    Nincs jobb egy finom fagyinál horroráron közpénzből.
    Magyar Péter lopással vádolja az Orbán-klánt

    Magyar Péter lopással vádolja az Orbán-klánt 

    A lopás mértéke akkora, hogy abból számos közszolgáltatást rendbe lehetne hozni.
    Egy nagyváros, ahol új szabályokkal egyszerre csökkentették az albérletek árait és a hajléktalanok számát

    Egy nagyváros, ahol új szabályokkal egyszerre csökkentették az albérletek árait és a hajléktalanok számát 

    A nagyvárosok túlszabályozottsága gátolja a fejlődést.
    Közeleg a megújuló ingyenáram korszaka

    Közeleg a megújuló ingyenáram korszaka 

    Az atomlobbi nem örül a lehetőségnek.
    Magyar Péter nagy találatot vitt be a köztársasági elnöknek

    Magyar Péter nagy találatot vitt be a köztársasági elnöknek 

    A köztársasági elnök nyugodtan találkozhat politikusokkal, nem ez dönti el a függetlenségét.
    Több mint 400 százalékos haszonnal árulják a kereskedők a szabolcsi almát

    Több mint 400 százalékos haszonnal árulják a kereskedők a szabolcsi almát 

    Nehéz a sorsa az almatermelőknek és a vásárlóknak, bezzeg a kereskedők.


    Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo