Nálunk az Ügyfél a legfontosabb!

Hiezl Gábor, az E.ON Tömeges Értékesítési és Marketing vezetője a cégének új, kis- és középvállalatoknak szóló kampányának eredményeiről beszél.  

Milyen eredménnyel zárult a 1423-as, kis- és középvállalkozásoknak szóló telefonvonal kommunikációs kampánya?

- Fontos kiemelni rögtön az elején, hogy az ilyen jellegű marketingmegjelenéseket sosem abszolút értékben vett számokkal értékeljük, hanem viszonyított sikerességet mérünk - árulta el Hiezl Gábor, az E.ON Tömeges Értékesítési és Marketing vezetője. - Ha onnan nézzük, hogy a 1423-at ismerők aránya 50 százalékkal megnőtt, akkor a kampányt határozottan eredményesnek nevezhetjük. Ugyanakkor hozzá kell tenni az előző gondolatsorhoz, hogy továbbra is rengeteg lehetőség van olyan jellegű ügyfélakvizícióban, ahol a potenciális ügyfél keres meg minket ajánlatért.

A felületes szemlélőnek furcsa jelenség lehet, hogy az E.ON a telefonos csatornát preferálja az online-nal szemben. Ennek mi áll a hátterében?

- Az, amit már sok-sok éven át tapasztaltunk: az ügyfél, aki jelen esetben egy tetszőleges kkv döntéshozója, szereti gyorsan elintézni az ügyeket, és ez alól az energiaszolgáltatási ügykezelés sem kivétel. Többször bebizonyosodott, hogy igénylik a személyes jellegű kontaktust, ami a gyorsasággal kombinálva telefonon, egy élőszavas kérdezz-felelek módszerrel a lehető legjobb és leggazdaságosabb megoldás az ügyfél számára. Értelemszerűen a szolgáltatónak nem a legolcsóbb kapcsolattartási csatorna ez, de számunkra itt nem a költségminimalizálás az elsődleges cél, hanem az ügyfél kényelme. Egyébiránt az online szolgáltatásokat sem hanyagoljuk el. A vállalkozásoknak szóló online ügyfélszolgálati felületünk hosszú ideje működik, folyamatosan fejlesztjük is tovább az ügyféligények alapján, vagyis a digitális kommunikációra fogékonyabb vállalkozások sem szorulnak háttérbe, számukra is keressük az optimális megoldásokat.

Melyek azok a további elemek, amikkel az E.ON meg tudja szólítani a vállalkozásokat, adott esetben villamos energián túl egyebet is adhat nekik?

- Örömmel üdvözöltük azt a hírt, hogy mára már más szereplők is megjelentek a száz százalékig megújuló forrásból nyert energiára épülő tarifákkal, ebben úttörő szerepet vállaltunk, és egy évvel ezelőtt indítottuk el ezt az ajánlatunkat, a kezdetekkor nagyvállalatok számára. Ezen termékcsomag továbbfejlesztett, már kkv-knak szóló eleme az E.ON Öko Tarifa, amely az említett koncepciót követi. Ennek keretében lehetőséget adunk ügyfeleink számára, hogy hozzájárulhassanak környezetünk megóvásához cégük környezettudatos viselkedésével.

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo