Nálunk az Ügyfél a legfontosabb!

Hiezl Gábor, az E.ON Tömeges Értékesítési és Marketing vezetője a cégének új, kis- és középvállalatoknak szóló kampányának eredményeiről beszél.  

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Milyen eredménnyel zárult a 1423-as, kis- és középvállalkozásoknak szóló telefonvonal kommunikációs kampánya?

- Fontos kiemelni rögtön az elején, hogy az ilyen jellegű marketingmegjelenéseket sosem abszolút értékben vett számokkal értékeljük, hanem viszonyított sikerességet mérünk - árulta el Hiezl Gábor, az E.ON Tömeges Értékesítési és Marketing vezetője. - Ha onnan nézzük, hogy a 1423-at ismerők aránya 50 százalékkal megnőtt, akkor a kampányt határozottan eredményesnek nevezhetjük. Ugyanakkor hozzá kell tenni az előző gondolatsorhoz, hogy továbbra is rengeteg lehetőség van olyan jellegű ügyfélakvizícióban, ahol a potenciális ügyfél keres meg minket ajánlatért.

A felületes szemlélőnek furcsa jelenség lehet, hogy az E.ON a telefonos csatornát preferálja az online-nal szemben. Ennek mi áll a hátterében?

- Az, amit már sok-sok éven át tapasztaltunk: az ügyfél, aki jelen esetben egy tetszőleges kkv döntéshozója, szereti gyorsan elintézni az ügyeket, és ez alól az energiaszolgáltatási ügykezelés sem kivétel. Többször bebizonyosodott, hogy igénylik a személyes jellegű kontaktust, ami a gyorsasággal kombinálva telefonon, egy élőszavas kérdezz-felelek módszerrel a lehető legjobb és leggazdaságosabb megoldás az ügyfél számára. Értelemszerűen a szolgáltatónak nem a legolcsóbb kapcsolattartási csatorna ez, de számunkra itt nem a költségminimalizálás az elsődleges cél, hanem az ügyfél kényelme. Egyébiránt az online szolgáltatásokat sem hanyagoljuk el. A vállalkozásoknak szóló online ügyfélszolgálati felületünk hosszú ideje működik, folyamatosan fejlesztjük is tovább az ügyféligények alapján, vagyis a digitális kommunikációra fogékonyabb vállalkozások sem szorulnak háttérbe, számukra is keressük az optimális megoldásokat.

Melyek azok a további elemek, amikkel az E.ON meg tudja szólítani a vállalkozásokat, adott esetben villamos energián túl egyebet is adhat nekik?

- Örömmel üdvözöltük azt a hírt, hogy mára már más szereplők is megjelentek a száz százalékig megújuló forrásból nyert energiára épülő tarifákkal, ebben úttörő szerepet vállaltunk, és egy évvel ezelőtt indítottuk el ezt az ajánlatunkat, a kezdetekkor nagyvállalatok számára. Ezen termékcsomag továbbfejlesztett, már kkv-knak szóló eleme az E.ON Öko Tarifa, amely az említett koncepciót követi. Ennek keretében lehetőséget adunk ügyfeleink számára, hogy hozzájárulhassanak környezetünk megóvásához cégük környezettudatos viselkedésével.

Véleményvezér

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.
Budapesten van a legtöbb orosz kém

Budapesten van a legtöbb orosz kém 

Több mint félszáz orosz kém dolgozik Magyarországon.
Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t 

Nem biztos, hogy annyira jó gondolat volt a keleti nyitás. Az USA és Európa vezeti a világgazdaságot.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo