Nálunk az Ügyfél a legfontosabb!

Hiezl Gábor, az E.ON Tömeges Értékesítési és Marketing vezetője a cégének új, kis- és középvállalatoknak szóló kampányának eredményeiről beszél.  

Milyen eredménnyel zárult a 1423-as, kis- és középvállalkozásoknak szóló telefonvonal kommunikációs kampánya?

- Fontos kiemelni rögtön az elején, hogy az ilyen jellegű marketingmegjelenéseket sosem abszolút értékben vett számokkal értékeljük, hanem viszonyított sikerességet mérünk - árulta el Hiezl Gábor, az E.ON Tömeges Értékesítési és Marketing vezetője. - Ha onnan nézzük, hogy a 1423-at ismerők aránya 50 százalékkal megnőtt, akkor a kampányt határozottan eredményesnek nevezhetjük. Ugyanakkor hozzá kell tenni az előző gondolatsorhoz, hogy továbbra is rengeteg lehetőség van olyan jellegű ügyfélakvizícióban, ahol a potenciális ügyfél keres meg minket ajánlatért.

A felületes szemlélőnek furcsa jelenség lehet, hogy az E.ON a telefonos csatornát preferálja az online-nal szemben. Ennek mi áll a hátterében?

- Az, amit már sok-sok éven át tapasztaltunk: az ügyfél, aki jelen esetben egy tetszőleges kkv döntéshozója, szereti gyorsan elintézni az ügyeket, és ez alól az energiaszolgáltatási ügykezelés sem kivétel. Többször bebizonyosodott, hogy igénylik a személyes jellegű kontaktust, ami a gyorsasággal kombinálva telefonon, egy élőszavas kérdezz-felelek módszerrel a lehető legjobb és leggazdaságosabb megoldás az ügyfél számára. Értelemszerűen a szolgáltatónak nem a legolcsóbb kapcsolattartási csatorna ez, de számunkra itt nem a költségminimalizálás az elsődleges cél, hanem az ügyfél kényelme. Egyébiránt az online szolgáltatásokat sem hanyagoljuk el. A vállalkozásoknak szóló online ügyfélszolgálati felületünk hosszú ideje működik, folyamatosan fejlesztjük is tovább az ügyféligények alapján, vagyis a digitális kommunikációra fogékonyabb vállalkozások sem szorulnak háttérbe, számukra is keressük az optimális megoldásokat.

Melyek azok a további elemek, amikkel az E.ON meg tudja szólítani a vállalkozásokat, adott esetben villamos energián túl egyebet is adhat nekik?

- Örömmel üdvözöltük azt a hírt, hogy mára már más szereplők is megjelentek a száz százalékig megújuló forrásból nyert energiára épülő tarifákkal, ebben úttörő szerepet vállaltunk, és egy évvel ezelőtt indítottuk el ezt az ajánlatunkat, a kezdetekkor nagyvállalatok számára. Ezen termékcsomag továbbfejlesztett, már kkv-knak szóló eleme az E.ON Öko Tarifa, amely az említett koncepciót követi. Ennek keretében lehetőséget adunk ügyfeleink számára, hogy hozzájárulhassanak környezetünk megóvásához cégük környezettudatos viselkedésével.

Véleményvezér

Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo