Rekordévet zárt a Rossmann

A tavaly 20. születésnapját ünneplő Rossmann Magyarország Kft. 8,9 százalékos forgalomnövekedésével, azaz 47,5 milliárd forint bruttó forgalmával elérte eddigi legmagasabb eredményét, így továbbra is a drogériapiac legdinamikusabban fejlődő vállalata.

A tavaly 40 éves Rossmann Konszern továbbra is a drogériapiac legintenzívebben növekedő hálózata. A nagyvállalat 2013-ban 6,64 milliárd eurós forgalmat ért el, ami 11,6%-os növekedést jelent (2012-ben 5,95 milliárd euró). A németországi, 1824 bolttal jelenlévő Rossmann 4,99 milliárd eurót könyvelhetett el, ez 12%-os fejlődést mutat (2012-ben 4,45 milliárd euró). A 2014-es elképzelés szerint a konszern tovább növekszik, 7 milliárd eurós bevételt tervez, és 300 boltot kíván nyitni, amelyhez 200 millió eurós beruházás társul.

Hazánkban rekord eredményt produkált a lánc a 47,5 milliárd forint bruttó forgalmával, amely átszámítva 160 millió euró. Ez a szintén kitűnő eredményekkel zárult 2012-es évhez viszonyítva további 8,9%-os növekedést mutat. A lendület idén is töretlen, a drogéria közel 8%-os fejlődésre számít a hazai piacon, 51,3 milliárd forintos bruttó forgalom mellett.

A sikerek eléréséhez nagymértékben hozzájárultak olyan aktivitások, amelyek a vásárlók kényelmét és a drogéria iránti érzelmi kötődés erősítését szolgálják. Ilyen többek között a hazai piacon egyedülálló webshop fejlesztése is, ahol országosan több mint 6000 féle terméket szállít házhoz vevőinek 2 munkanapon belül a Rossmann. A megadott címen kívül csaknem az összes hazai Postán, és 125 MOL benzinkúton is átvehetik a rendeléseiket a vásárlók. A vállalat a termék- szortiment további bővítését tervezi, és a nagyobb termékelérhetőség biztosításához az internetes áruház kiszolgálása az üllői központba költözik.

Továbbá a több mint két éve elindított Rossmanó Babaprogram keretében a kismamák különböző akciókkal találkozhatnak, sőt idén megrendezésre került az első Rossmann Kismama Klub is, a havi rendszerességgel jelentkező online védőnői chat mellett. A drogéria számára a tavalyi év másik kiemelt eseménye Facebook klubjának elindítása volt, ahol az intenzív napi kommunikáció mellett időszakos játékokkal is várják a rajongókat. Az egyik ilyen aktivitás során, a futball világbajnokság idején leginkább a férfiak számára kedves Góltotó játékban félmilliónál is több tipp érkezett. A rajongók száma folyamatosan növekszik, jelenleg 168.300 tagot számlál a csoport.

„Nagy hangsúly került a minőségi expanzióra, 8 kisméretű boltot sikerült teljesen felújítani, illetve átköltöztetni jobb helyre, így  ezekben a boltokban a vásárlók jóval nagyobb választékkal találkozhatnak. A pozitív fogadtatást a boltonkénti átlagos 20%-os forgalomfelfutás igazolja vissza. Az idei évben még nagyobb figyelmet fordítunk emberi erőforrásainkra is, azaz munkatársaink kötődésének és lojalitásának erősítése is céljaink között szerepel, mert hisszük, hogy csapatként többre megyünk. A tavalyi év összefoglalásaként büszkén mondhatom, hogy mind forgalmi, mind eredmény szempontból rekord év volt a számunkra.”- mondta Flórián László, a Rossmann ügyvezető igazgatója.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo