Rekordévet zárt a Rossmann

A tavaly 20. születésnapját ünneplő Rossmann Magyarország Kft. 8,9 százalékos forgalomnövekedésével, azaz 47,5 milliárd forint bruttó forgalmával elérte eddigi legmagasabb eredményét, így továbbra is a drogériapiac legdinamikusabban fejlődő vállalata.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A tavaly 40 éves Rossmann Konszern továbbra is a drogériapiac legintenzívebben növekedő hálózata. A nagyvállalat 2013-ban 6,64 milliárd eurós forgalmat ért el, ami 11,6%-os növekedést jelent (2012-ben 5,95 milliárd euró). A németországi, 1824 bolttal jelenlévő Rossmann 4,99 milliárd eurót könyvelhetett el, ez 12%-os fejlődést mutat (2012-ben 4,45 milliárd euró). A 2014-es elképzelés szerint a konszern tovább növekszik, 7 milliárd eurós bevételt tervez, és 300 boltot kíván nyitni, amelyhez 200 millió eurós beruházás társul.

Hazánkban rekord eredményt produkált a lánc a 47,5 milliárd forint bruttó forgalmával, amely átszámítva 160 millió euró. Ez a szintén kitűnő eredményekkel zárult 2012-es évhez viszonyítva további 8,9%-os növekedést mutat. A lendület idén is töretlen, a drogéria közel 8%-os fejlődésre számít a hazai piacon, 51,3 milliárd forintos bruttó forgalom mellett.

A sikerek eléréséhez nagymértékben hozzájárultak olyan aktivitások, amelyek a vásárlók kényelmét és a drogéria iránti érzelmi kötődés erősítését szolgálják. Ilyen többek között a hazai piacon egyedülálló webshop fejlesztése is, ahol országosan több mint 6000 féle terméket szállít házhoz vevőinek 2 munkanapon belül a Rossmann. A megadott címen kívül csaknem az összes hazai Postán, és 125 MOL benzinkúton is átvehetik a rendeléseiket a vásárlók. A vállalat a termék- szortiment további bővítését tervezi, és a nagyobb termékelérhetőség biztosításához az internetes áruház kiszolgálása az üllői központba költözik.

Továbbá a több mint két éve elindított Rossmanó Babaprogram keretében a kismamák különböző akciókkal találkozhatnak, sőt idén megrendezésre került az első Rossmann Kismama Klub is, a havi rendszerességgel jelentkező online védőnői chat mellett. A drogéria számára a tavalyi év másik kiemelt eseménye Facebook klubjának elindítása volt, ahol az intenzív napi kommunikáció mellett időszakos játékokkal is várják a rajongókat. Az egyik ilyen aktivitás során, a futball világbajnokság idején leginkább a férfiak számára kedves Góltotó játékban félmilliónál is több tipp érkezett. A rajongók száma folyamatosan növekszik, jelenleg 168.300 tagot számlál a csoport.

„Nagy hangsúly került a minőségi expanzióra, 8 kisméretű boltot sikerült teljesen felújítani, illetve átköltöztetni jobb helyre, így  ezekben a boltokban a vásárlók jóval nagyobb választékkal találkozhatnak. A pozitív fogadtatást a boltonkénti átlagos 20%-os forgalomfelfutás igazolja vissza. Az idei évben még nagyobb figyelmet fordítunk emberi erőforrásainkra is, azaz munkatársaink kötődésének és lojalitásának erősítése is céljaink között szerepel, mert hisszük, hogy csapatként többre megyünk. A tavalyi év összefoglalásaként büszkén mondhatom, hogy mind forgalmi, mind eredmény szempontból rekord év volt a számunkra.”- mondta Flórián László, a Rossmann ügyvezető igazgatója.

Véleményvezér

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.
Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője

Orbán Viktor barátjához menekült Magyarország egyik legkeresettebb, körözött bűnözője 

Nagy kérdés, miként sikerülhetett elmenekülnie a magyar maffiafőnöknek?
Burgonya kilója 30 forintért

Burgonya kilója 30 forintért 

A politikusok kedvence lesz a krumpli, rég lehetett ilyen olcsón osztogatni.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo