Nem változtak az olvasottsági trendek

A Millward Brown elkészítette az első olvasottsági riportot a tender elnyerését követően. A kutatást jelenleg 25 kiadó és 9 médiaügynökség finanszírozza.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

2011 januárjától a Millward Brown nyerte 5 évre a sajtópiaci alapkutatás elkészítésének jogát a frissen alakult kiadói és ügynökségi közös szervezettől. A kutatás eredményeképpen idéntől évi 25.000 megkérdezés alapján készülnek a sajtópiac legfontosabb trendjeit bemutató negyedévenkénti adatközlések. A kutatást jelenleg 25 kiadó és 9 médiaügynökség finanszírozza, melyek együttesen gyakorolják az ellenőrzési jogokat és kezelik az összes ügyviteli feladatot.

A kutatás megrendelői ABC sorrendben:

168óra, Axel Springer, Berg Média, Galenus Kiadó, Geomédia, Haszon Lapkiadó, Heti Válasz, Híd Rádió, HVG, Inform Média, Lapcom, Magna Global, Magyarnarancs.hu, Marquard Media, MÁTRIX Média, MC MediaCompany, Media Planning Group, Mediaedge:cia, Metropol, Mindshare Médiaügynökség, Motor-Presse Budapest, Napi Gazdaság, Népszabadság, OMG Hungary, Pannon Lapok Társasága, Patika Tükör, Piac és Profit, RF Hobby, Ringier Kiadó, Sanoma Média, Szép Házak, Théma Lapkiadó, VIVAKI Hungary, Word Communications.

A megrendelői közösséghez való csatlakozás lehetősége folyamatosan nyitott, bármely kiadó, ügynökség, hirdető bármikor csatlakozhat a kutatáshoz.

Az első adatszolgáltatás érdekessége, hogy a korábbi kutatással való átmenet érdekében az eredményeket a kutatók súlyozással igazították össze annak érdekében, hogy már az első adatszolgáltatás időszakában is legalább 12.000 interjú álljon az elemzők rendelkezésére.

A kutatási eredmények több formátumban is elérhetőek: Készült egy kutatási "elektronikus-riportkötet" amely a korábbi hagyományokhoz illeszkedően pdf formátumban jut el a megrendelőkhöz. Ezen kívül az új megrendelői alapelvnek megfelelően tetszőleges elemző szoftverbe betöltve is megrendelhetőek az adatok. Az előzetes auditálási folyamaton eddig két szoftver jutott át sikeresen, így a magyar piacon a Millward Brown által kínált Choices3 illetve az Ipsos által kínált MédiaNavigátor3 is biztosítja a kutatás felhasználását, melynek segítségével kvalitatív olvasottsági mutatók és teljes körű fogyasztási és életmód-adatok támogatják mostantól a lapok, ügynökségek és hirdetők munkatársainak munkáját.

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo