Nem változtak az olvasottsági trendek

A Millward Brown elkészítette az első olvasottsági riportot a tender elnyerését követően. A kutatást jelenleg 25 kiadó és 9 médiaügynökség finanszírozza.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

2011 januárjától a Millward Brown nyerte 5 évre a sajtópiaci alapkutatás elkészítésének jogát a frissen alakult kiadói és ügynökségi közös szervezettől. A kutatás eredményeképpen idéntől évi 25.000 megkérdezés alapján készülnek a sajtópiac legfontosabb trendjeit bemutató negyedévenkénti adatközlések. A kutatást jelenleg 25 kiadó és 9 médiaügynökség finanszírozza, melyek együttesen gyakorolják az ellenőrzési jogokat és kezelik az összes ügyviteli feladatot.

A kutatás megrendelői ABC sorrendben:

168óra, Axel Springer, Berg Média, Galenus Kiadó, Geomédia, Haszon Lapkiadó, Heti Válasz, Híd Rádió, HVG, Inform Média, Lapcom, Magna Global, Magyarnarancs.hu, Marquard Media, MÁTRIX Média, MC MediaCompany, Media Planning Group, Mediaedge:cia, Metropol, Mindshare Médiaügynökség, Motor-Presse Budapest, Napi Gazdaság, Népszabadság, OMG Hungary, Pannon Lapok Társasága, Patika Tükör, Piac és Profit, RF Hobby, Ringier Kiadó, Sanoma Média, Szép Házak, Théma Lapkiadó, VIVAKI Hungary, Word Communications.

A megrendelői közösséghez való csatlakozás lehetősége folyamatosan nyitott, bármely kiadó, ügynökség, hirdető bármikor csatlakozhat a kutatáshoz.

Az első adatszolgáltatás érdekessége, hogy a korábbi kutatással való átmenet érdekében az eredményeket a kutatók súlyozással igazították össze annak érdekében, hogy már az első adatszolgáltatás időszakában is legalább 12.000 interjú álljon az elemzők rendelkezésére.

A kutatási eredmények több formátumban is elérhetőek: Készült egy kutatási "elektronikus-riportkötet" amely a korábbi hagyományokhoz illeszkedően pdf formátumban jut el a megrendelőkhöz. Ezen kívül az új megrendelői alapelvnek megfelelően tetszőleges elemző szoftverbe betöltve is megrendelhetőek az adatok. Az előzetes auditálási folyamaton eddig két szoftver jutott át sikeresen, így a magyar piacon a Millward Brown által kínált Choices3 illetve az Ipsos által kínált MédiaNavigátor3 is biztosítja a kutatás felhasználását, melynek segítségével kvalitatív olvasottsági mutatók és teljes körű fogyasztási és életmód-adatok támogatják mostantól a lapok, ügynökségek és hirdetők munkatársainak munkáját.

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo