Hallgatói vállalkozások, vállalkozó hallgatók

Csapatokra bontva 150 finn és magyar, Team Academy képzésben részt vevő egyetemista illetve főiskolás készített valós üzleti környezetben marketing-kommunikációs tervet magyar és finn vállalatok számára.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Valós üzleti környezetben kellett teljesítenie a diákoknak - Kép: BGF

Egy finn tulajdonú sportszergyártó vállalat, egy szintén finn, de magyarországi leányvállalattal is rendelkező könyvviteli és adótanácsadó cég, valamint egy debreceni szarvasgomba-kereskedő számára készített 150 finn és magyar egyetemista illetve főiskolás – csapatokra bontva – marketing-kommunikációs terveket. A finn Jyväskylä University of Applied Sciences és a Budapesti Gazdasági Főiskola által a napokban közösen megrendezett háromnapos szakmai verseny célja az volt, hogy amennyiben a győztes marketingtervet a megrendelő megvalósítja, az ahhoz kapcsolódó egyes tevékenységeket, mint például a netes kampány lebonyolítását, piackutatásokat, vagy egyéb marketingfeladatokat a hallgatók által működtetett vállalkozások végezhessék.

Budapesten ugyanis eddig egyedüliként a BGF Pénzügyi és Számviteli Karán honosították meg a jyväskylä-i egyetem Team Academy oktatási modelljét, melynek alapja, hogy a hallgatók valós üzleti környezetben, valódi projekteken dolgozva ismerjék és tanulják meg milyen elindítani és működtetni egy vállalkozást. A ’90-es években Finnországból indult, és világszerte elterjedt „learning by doing” módszer ezen formájának lényege, hogy a hallgatói csapatok – ún. team coach-ok támogatása mellett – tanulmányaik során eseti vagy folyamatos együttműködési megállapodásokat kötnek a munkájukra igényt tartó vállalatokkal. A képzési módszer rendhagyó abban a tekintetben is, hogy a hallgatók munkájukért valós bevételeket könyvelhetnek el: áraikat versenyképességre törekedve a piachoz igazítják.

„Természetesen hallgatóink a versenyfeladat mellett számos egyéb izgalmas projekten is dolgoznak képzésük során: jelenleg a Canon Hungária számára építenek ügyféladatbázist, és egy BGF logós termékeket forgalmazó shopot is készülnek elindítani. De segédkeztek már reklámügynökségek rendezvényeinek szervezésében, lebonyolításában, kézikönyvet készítettek a legismertebb levelezőprogram használatához, honlapot szerkesztettek és üzemeltettek. A projektek során megszerzett, a munkaerőpiacon valóban jól hasznosítható tudás nagyban növeli hallgatóink elhelyezkedési esélyeit, karrierépítési lehetőségeiket, vagy a később önállóan elindított vállalkozásaik sikerét” – emelte ki Tasi Péter, a Budapesti Gazdasági Főiskola team coach-a, a rendezvény hazai szervezője.

Ne csak idegesítsük az ügyfelet!
Sokat hallunk, sőt, talán sokat is beszélünk a kapcsolati tőke fontosságáról, de vállalkozások többségének életében ennek felismerése és tudatos használata messze elmarad attól a szinttől, ami a lehetőségeikbe gond nélkül beleférne.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo