Ide érdemes utazni, ha szereti a virágokat

Lezárult a „Legvirágosabb Úti Cél” játék szavazása, ahol a Virágos Magyarország környezetszépítő versenyen induló települések mérettették meg magukat a nagyközönség előtt. Idén immár 177 település és kerület vett részt, és összesen 63 138 szavazat érkezett a Facebookra.

 

A Virágos Magyarország verseny célja a kulturált és vonzó országkép kialakítása, a fenntartható fejlődés szempontjainak következetes alkalmazása, a településen élők összefogásának ösztönzése, az életminőség javítása, a környezettudatos gondolkodás és szemlélet erősítése, a természeti és az építészeti örökség megőrzése és gyarapítása.

A „Legvirágosabb Úti Cél” játék intenzíven bevonja a lakosságot a települések szépítésébe, és közösségformáló ereje összekovácsolja az embereket.

Gyorsan növekszik a belföldi turizmus
13 százalék feletti volt a növekedés a belföldi turizmusban a második negyedévben a Szallas.hu elemzése szerint. Budapest, Siófok és Eger voltak a legnépszerűbb úticélok.

A Magyar Turisztikai Ügynökség tavaly indította el először a „Legvirágosabb Úti Cél” versenyt. Az online versenyre, a Virágos Magyarország megmérettetéshez hasonlóan, a lélekszám függvényében a következő 5 kategóriában lehetett nevezni: 1000 fő alatti és feletti falvak, 50 000 fő alatti és feletti városok, és külön indulhattak a fővárosi kerületek.

A kezdeményezés egyre nagyobb népszerűségét a részt vevő települések és a szavazatok egyre emelkedő száma is jelzi. Idén, a Virágos Magyarország jubileumi évében rekordszámú, több mint 63 000 szavazat érkezett a közönségszavazáson. A kategóriák közül az 1000 fő feletti falvak voltak a legnépszerűbbek, itt az 59 településre 19 874 szavazat érkezett, de az 50 000 fős és kisebb városoknak sincs okuk panaszra a maguk 19 394 szavazatával.

Érdemes elindulni, és felfedezni 2018 Legvirágosabb Úti Céljait, amelyek nem csak gyönyörűek, de számos rejtett kincset is tartogatnak számunkra.

2018 Legvirágosabb Úti Céljai

1 000 fő alatti falvak

Geresdlak

1 000 fő feletti falvak

Gyulaháza

50 000 fő alatti városok

Veresegyház

50 000 fő feletti városok

Eger

Budapesti kerületek

XIX. kerület

Az online verseny nyertesei az őszi díjkiosztón vehetik át a Legvirágosabb Úti Célnak járó díjakat, illetve az online versenyt követően a szavazók között kertészeti utalványokat sorsolnak ki a szervezők.

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo