Erre figyeljen, ha menő üzletember akar lenni

Az üzleti életben a férfiak is egyre többet adnak megjelenésükre, mind az öltözködésre, mind arra, hogy sportos alakjuk legyen. Idősebbek is követik a divatot, könnyebbet esznek és golfozás helyett kerékpároznak.

A Neue Zürcher Zeitungnak, az üzleti világ egyik vezető lapjának áttekintése arról számol be, hogy a színvonalas ruházati áruházak külön osztályokat rendeznek be, ahol a menedzserek nem csak méretre igazított öltönyöket rendelhetnek, hanem styling-workshopokon is tájékozódhatnak, mikor, mit és hogyan kívánatos viselniük.

Kép: Pixabay

Általában a fiatalabb nemzedékekhez tartozók követik a szűkre szabott, a test alakját mutató öltöny (slim fit) divatját, de idősebbek is – nemkülönben minden korosztály keresi a divatos mellényeket, színes gombokkal, gomblyukakkal díszített ingekeket, a szivarzsebben viselt színes kendőket.

A szűk öltöny divatja azt is jelenti, hogy a férfiaknak ügyelniük kell alakjukra. Nem a „kigyúrt” alak számít kívánatosnak, hanem a

Mást vásárol az Y-generáció: iparágak dőlhetnek be
Elemzők szerint számos iparág napjai vannak megszámlálva, mert az Y-generációnak teljesen mások az igényei, a kedvenc márkái és a fogyasztói szokásai, mint szüleiknek, a baby boomer generációnak.

láthatón kisportolt test – amihez temészetesen mozogni is kell. Így napjaink menedzserei nem elegáns golfklubokban múlatják az dőt, hanem inkább kerékpárra kapnak – ami egyébként jót tesz a imágónak is.

A jó megjelenés érdekében megváltoztak az üzleti életben mozgó férfiak étkezési szokásai is. Míg korábban vezetők tanácskozásain több fogásos menü, hozzá bor volt a megszokott, most sok vezető ugyanúgy salátát, párolt zöldséget vagy könnyű halat fogyaszt, ásványvízzel, mint a hölgyek, és szeszt legfeljebb este iszik.

A svájci tanulságok szerint az üzletemberek megjelenésére jelentős hatással vannak a médiában állandóan látható futball-sztárok: magas, jó alakú férfiak, akik ráadásul, tanácsadóik jóvoltából, divatosan, egyúttal ötletesen, fiatalosan öltözködnek. Arról nem is beszélve, hogy általában igen vonzó ifjú hölgyek társaságában mutatkoznak...

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos 

Különös pénzosztások az idegenforgalmi beruházások körül.
A korrupció rontja a boldogságindexet

A korrupció rontja a boldogságindexet 

Ötvenhatodik helyen a magyarok.
Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért

Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért 

Lombkoronasétány helyett ezúttal nádkoronasétány épült.
Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval

Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval 

A jogállamiság helyreállítása sok pénzt hozna.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo