Mertek nagyot álmodni, megcélozta az egymilliárdos álomhatárt az Airbnb, igaz 2028-ra. Ennyi vendégéjszakát közvetítene ki az aplikációján keresztül a cég – jelentette be Brian Chesky, az Airbnb ügyvezetője és társalapítója San Francisco-ban.
Az első lépés, hogy már nem csak az olcsó szállások piacán, hanem a luxusturisták között is népszerűvé tennék az alkalmazást. Ezért néhány hónapon belül elindul a „Beyond by Airbnb” szolgáltatás, amelyen keresztül luxusapartmanokat és penthouse lakásokat lehet rövid távú kiadásra kínálni.
Ezenkívül a kínálatban az idei évtől megjelenhetnek azok a kis panziók, hotelek is, amelyek egyetlen nagy szállodalánchoz sem tartoznak. Ez óriási előrelépés, hiszen az Airbnb eddig a hotelekkel szembeni alternatívaként építette ki szolgáltatását, amely elsősorban magánlakások rövid távú kiadására alapult. Igaz ez a lehetőség eddig is fennállt, de a hotelek ajánlatai eddig elvesztek a magánlakások hirdetéseinek tömegében, az idei évtől pedig elkülönítve jelennek meg.
Az új lehetőség nagyszámú turistát csatornázhat be azokba a kis szálláshelyekre, amelyek eddig nem, vagy csak elvétve esetleg utazási irodákon, vagy keresőoldalakon keresztül juttathatták el ajánlataikat a külföldi piacokra.