Öt fontos újdonság a Facebook hirdetési rendszerében

Bár úgy tűnik, mostanában ritkábban változik a Facebook hirdetési rendszere, nagyon sok olyan újdonságot vezettek be az elmúlt időszakban, ami javíthat, vagy éppen ronthat az eredményeinken 2019-ben. Lévai Richárd segítségével ezekből mutatunk be most ötöt.

Nincs megállás a fejelsztésekben a Facebook hirdetési rendszerében. Lévai Richárd közösségi marketing-szakértő legfrissebb blogbejegyzésének segítségével ezért most bemutatjuk a legfontosabbakat, főleg azért, mert nagyon sok olyan van, amit már tudunk használni egy ideje, eredményeket is hoznak, még is azt látjuk, hogy kevés hirdető használja ki a bennük rejlő lehetőségeket.

Kép:PP archív

1.Költségkeret optimalizálás kampány szinten

Ezt a funkciót már régóta tudjuk használni, de hamarosan kötelező elem lesz, így érdemes rá felkészülni. Itt találsz róla részletes információt.

2.Kép arány változás

A forgalomterelő hirdetésekben már négyzetes fotókat is használhatunk, amivel nagyobb helyet szakíthatunk ki a mobil képernyőből. Ha nem tetted, érdemes kipróbálni, itt találsz részleteket.

A témában érdeklődik? Gyakorlatban alkalmazható tudást keres?
Lévai Richárd 4 konkrét kampányon keresztül mutatja meg, hogy hogyan lehet a Facebookon hatékonyan hirdetni kkv-ként. A Facebook Marketing minikurzus az első 500 beiratkozónak ingyenesen elérhető! Ha még több tudásra vágyik, a Piac & Profit Online Akadémián megtalálja Magyarország legnagyobb, kkv-k számára készült online képzési portfólióját. Miért választják a cégvezetők online képzéseinket? Mert elismert szakemberek hot topic képzéseit érik el, nincs utazás, terembérlés vagy elmaradt óra, és igény szerint, bárhol bármikor tanulhatnak.
3.Visszatérőben a dinamikus elhelyezés paraméterek

Egyre több hirdetési fiókunkban tudunk használni dinamikus hirdetési paramétereket amivel követni tudjuk a különböző elhelyezések teljesítményét. Hasznos funkció, ha a Te hirdetési fiókodban is elérhető, ne hagyd ki! Itt találsz részleteket.

4.Facebook galéria hirdetések Instagram sztoriban

A linkgalériaként létrehozott forgalomterelő hirdetések meg fognak jelenni Instagram sztorikban is. (Most nem az Instagram sztorira optimalizált galéria hirdetésre gondolok.) A formátum neve: Manuális galéria Instagram sztoriban.

Viszont a kezelése felhasználói oldalról nem lesz olyan nyilvánvaló, így mindenképpen érdemes tesztelni.

5.Érdeklődő-keresési űrlap Instant élményben

A korábban Canvas hirdetés, majd Teljesképernyős élmény néven futó Instant élmények új komponenssel bővültek: már űrlappal is ki tudjuk egészíteni őket. Így könnyebben tudunk adatokat gyűjteni ezzel az élménygazdag megoldással.

 

Véleményvezér

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo