Öt fontos újdonság a Facebook hirdetési rendszerében

Bár úgy tűnik, mostanában ritkábban változik a Facebook hirdetési rendszere, nagyon sok olyan újdonságot vezettek be az elmúlt időszakban, ami javíthat, vagy éppen ronthat az eredményeinken 2019-ben. Lévai Richárd segítségével ezekből mutatunk be most ötöt.

Nincs megállás a fejelsztésekben a Facebook hirdetési rendszerében. Lévai Richárd közösségi marketing-szakértő legfrissebb blogbejegyzésének segítségével ezért most bemutatjuk a legfontosabbakat, főleg azért, mert nagyon sok olyan van, amit már tudunk használni egy ideje, eredményeket is hoznak, még is azt látjuk, hogy kevés hirdető használja ki a bennük rejlő lehetőségeket.

Kép:PP archív

1.Költségkeret optimalizálás kampány szinten

Ezt a funkciót már régóta tudjuk használni, de hamarosan kötelező elem lesz, így érdemes rá felkészülni. Itt találsz róla részletes információt.

2.Kép arány változás

A forgalomterelő hirdetésekben már négyzetes fotókat is használhatunk, amivel nagyobb helyet szakíthatunk ki a mobil képernyőből. Ha nem tetted, érdemes kipróbálni, itt találsz részleteket.

A témában érdeklődik? Gyakorlatban alkalmazható tudást keres?
Lévai Richárd 4 konkrét kampányon keresztül mutatja meg, hogy hogyan lehet a Facebookon hatékonyan hirdetni kkv-ként. A Facebook Marketing minikurzus az első 500 beiratkozónak ingyenesen elérhető! Ha még több tudásra vágyik, a Piac & Profit Online Akadémián megtalálja Magyarország legnagyobb, kkv-k számára készült online képzési portfólióját. Miért választják a cégvezetők online képzéseinket? Mert elismert szakemberek hot topic képzéseit érik el, nincs utazás, terembérlés vagy elmaradt óra, és igény szerint, bárhol bármikor tanulhatnak.
3.Visszatérőben a dinamikus elhelyezés paraméterek

Egyre több hirdetési fiókunkban tudunk használni dinamikus hirdetési paramétereket amivel követni tudjuk a különböző elhelyezések teljesítményét. Hasznos funkció, ha a Te hirdetési fiókodban is elérhető, ne hagyd ki! Itt találsz részleteket.

4.Facebook galéria hirdetések Instagram sztoriban

A linkgalériaként létrehozott forgalomterelő hirdetések meg fognak jelenni Instagram sztorikban is. (Most nem az Instagram sztorira optimalizált galéria hirdetésre gondolok.) A formátum neve: Manuális galéria Instagram sztoriban.

Viszont a kezelése felhasználói oldalról nem lesz olyan nyilvánvaló, így mindenképpen érdemes tesztelni.

5.Érdeklődő-keresési űrlap Instant élményben

A korábban Canvas hirdetés, majd Teljesképernyős élmény néven futó Instant élmények új komponenssel bővültek: már űrlappal is ki tudjuk egészíteni őket. Így könnyebben tudunk adatokat gyűjteni ezzel az élménygazdag megoldással.

 

Véleményvezér

Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát

Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát 

Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő ismét utolérte a Mészáros házaspárt.
Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely

Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely 

Nem nyugszik a főpolgármester.
Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak

Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak 

Nyelvi botlás lehetett csak.
Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo