A vállalkozás első, próba-évében a Berlin-Stuttgart, valamint a Berlin-Frankfurt vonalon közlekedtette szerelvényeit és azokra 750.000 jegyet adott el. Ahhoz képest, hogy a Deutsche Bahn hasonló idő alatt jó 145 milliót, ez szerény eredmény, de a Flixtrain a sikeres kezdetben bízva tovább terjeszkedik.
Tavasztól felveszi a menetrendbe a Berlin-Köln járatot, amely érinti Hannovert, Dortmundot, Essent és Düsseldorfot is, 2020-tól pedig további vonalakon indít járatokat a Flixtrain. Nem sikerült viszont megvalósítani a tervet, hogy az igen nagy forgalmú Berlin-München vonalon is megjelenjenek. Az ok: nincsenek ICE szerelvényeik, amelyek fel tudnák venni a versenyt a Deutsche Bahn 300 km-el száguldó vonataival.
A cég áraiban bízik, amelyek jóval alacsonyabbak, mint a Deutsche Bahnnál: Frankfurtból Berlinbe például már 19 euróért el lehet jutni. Az ágazatban egyébként nem kevés bírálat is éri a vasúti vetélytársat: az illetékes szakszervezet, a Ver.di a mozdonyvezetők kizsákmányolásával és bér-dömpinggel vádolta a céget.
(Forrás: Der Spiegel)