Fúvódik az Instagram-lufi?

Az Instagram zseniális platform, remek marketingeszköz. Azonban van egy új trend kibontakozóban, miszerint hagyjuk a fenébe a Facebookot, a Facebook-oldalakat, és irány az Instagram, mert ott vannak a fiatalok, ott van a (marketinges) jövő. Érdemes vigyázni, mert az Insta messze nem ugyanaz a pálya, mint a Facebook – figyelmeztet Lévai Richárd közösségi média szakértő.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

„Nem jobb, nem rosszabb, más. Mások a felhasználói szokások, más a kommunikációs forma, más a bevett gyakorlat. Ha egy olyan cég kezd el Instagramon pörögni, amelyik a Facebookra is csak linkeket rakott ki, és akinek nehézséget okoz a saját tartalomgyártás… nos, könnyen kudarcot élhet át” – írta Lévai Richárd Közösségi Kalandozások című blogon.

Kép: Pexels.com

Az Instagram ugyanis alapvetően vizuális közeg, ahol a legjobban azok a tartalmak működnek, amiket saját magunk gyártunk. Saját fotók, saját videók mennek jól a feedben és a sztorikban is. Ráadásul linkeket organikusan szinte csak sztorikban lehet használni, ha valakinek összegyűlt 10 ezer követője. „Ha valaki azért menne át Instagramra, mert sikertelen volt eddig is a facebookos kommunikációja, és az új platformtól várja a megváltást, ne tegye!” – írja Lévai Richárd. Stock-fotókkal itt nem lehet operálni, a mémek nem biztos, hogy bejönnek, organikus linklehetőség alig van.

Mit tegyünk akkor?

Tanuljunk meg rendesen kommunikálni írásban, tanuljunk meg fotókat és videókat gyártani, amiket Facebookon ÉS Instagramon is tudunk használni! Csak azért ne dobjunk el egy rendszert, mert ezt csinálják a marketingguruk, az influencerek vagy éppen a nagy márkák. Mert ők sem ezt csinálják. Az Instagram izgalmas lehetőség, szuper marketingmegoldás. De nem való mindenkinek.

A témában érdeklődik? Gyakorlatban alkalmazható tudást keres?
Lévai Richárd 4 konkrét kampányon keresztül mutatja meg, hogy hogyan lehet a Facebookon hatékonyan hirdetni kkv-ként. A Facebook Marketing minikurzus az első 500 beiratkozónak ingyenesen elérhető! Ha még több tudásra vágyik, a Piac & Profit Online Akadémián megtalálja Magyarország legnagyobb, kkv-k számára készült online képzési portfólióját. Miért választják a cégvezetők online képzéseinket? Mert elismert szakemberek hot topic képzéseit érik el, nincs utazás, terembérlés vagy elmaradt óra, és igény szerint, bárhol bármikor tanulhatnak. Megnézem az elérhető képzéseket.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo