Fúvódik az Instagram-lufi?

Az Instagram zseniális platform, remek marketingeszköz. Azonban van egy új trend kibontakozóban, miszerint hagyjuk a fenébe a Facebookot, a Facebook-oldalakat, és irány az Instagram, mert ott vannak a fiatalok, ott van a (marketinges) jövő. Érdemes vigyázni, mert az Insta messze nem ugyanaz a pálya, mint a Facebook – figyelmeztet Lévai Richárd közösségi média szakértő.

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

„Nem jobb, nem rosszabb, más. Mások a felhasználói szokások, más a kommunikációs forma, más a bevett gyakorlat. Ha egy olyan cég kezd el Instagramon pörögni, amelyik a Facebookra is csak linkeket rakott ki, és akinek nehézséget okoz a saját tartalomgyártás… nos, könnyen kudarcot élhet át” – írta Lévai Richárd Közösségi Kalandozások című blogon.

Kép: Pexels.com

Az Instagram ugyanis alapvetően vizuális közeg, ahol a legjobban azok a tartalmak működnek, amiket saját magunk gyártunk. Saját fotók, saját videók mennek jól a feedben és a sztorikban is. Ráadásul linkeket organikusan szinte csak sztorikban lehet használni, ha valakinek összegyűlt 10 ezer követője. „Ha valaki azért menne át Instagramra, mert sikertelen volt eddig is a facebookos kommunikációja, és az új platformtól várja a megváltást, ne tegye!” – írja Lévai Richárd. Stock-fotókkal itt nem lehet operálni, a mémek nem biztos, hogy bejönnek, organikus linklehetőség alig van.

Mit tegyünk akkor?

Tanuljunk meg rendesen kommunikálni írásban, tanuljunk meg fotókat és videókat gyártani, amiket Facebookon ÉS Instagramon is tudunk használni! Csak azért ne dobjunk el egy rendszert, mert ezt csinálják a marketingguruk, az influencerek vagy éppen a nagy márkák. Mert ők sem ezt csinálják. Az Instagram izgalmas lehetőség, szuper marketingmegoldás. De nem való mindenkinek.

A témában érdeklődik? Gyakorlatban alkalmazható tudást keres?
Lévai Richárd 4 konkrét kampányon keresztül mutatja meg, hogy hogyan lehet a Facebookon hatékonyan hirdetni kkv-ként. A Facebook Marketing minikurzus az első 500 beiratkozónak ingyenesen elérhető! Ha még több tudásra vágyik, a Piac & Profit Online Akadémián megtalálja Magyarország legnagyobb, kkv-k számára készült online képzési portfólióját. Miért választják a cégvezetők online képzéseinket? Mert elismert szakemberek hot topic képzéseit érik el, nincs utazás, terembérlés vagy elmaradt óra, és igény szerint, bárhol bármikor tanulhatnak. Megnézem az elérhető képzéseket.

Véleményvezér

Rettegnek a fideszes polgármesterek

Rettegnek a fideszes polgármesterek 

Fideszes polgármesternek együtt szerepelni egy ellenzékivel egy fotón, skandallum.
Élve fejeztek le egy magyart az oroszok

Élve fejeztek le egy magyart az oroszok 

Miért hallgat a magyar kormány, amikor az oroszok gyilkolnak magyarokat?
A lengyel gazdaság száguldása hatalmas égés a magyar gazdaságpolitika számára

A lengyel gazdaság száguldása hatalmas égés a magyar gazdaságpolitika számára 

A munkavállalók a lábukkal szavaznak.
Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata 

Orbán Viktor egyre nagyobbakat lódít egyre kevesebb sikerrel.
Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen

Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen 

Az ügyészség döntött Orbán Viktor feljelentése ügyében.
Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta

Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta 

Az új pápa előbb fogadta az ukrán elnököt, mint Orbán Viktort.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo