Sokan magukból indulnak ki és ugyanezt a viselkedésmódot feltételezik a vevőikről is, pedig a szokásaink az utóbbi pár évben gyökeres változásokon mentek át, így a tartalommarketing stratégia egyre nagyobb szerepet kap. Nézzük meg mi is történik: Hat-nyolc évvel ezelőtt az asztali gépekről érkezett látogatások hozták a vásárlások 100 százalékát. A változás akkor következett be, amikor egyre többen kezdtek mobil internetet használni, és a telefonok is okosak lettek. Először ez a trend a 30 év alatti célközönségnél volt először érezhető, de évről évre emelkedett a mobilos felhasználók aránya, jelenleg átlag 60-70 százalék körül mozog, de ez célcsoport és területfüggő, már most is van olyan terület, ahol a mobil kizárólagos lett. A klasszikus tölcsér formájú sales folyamat ma már egyre inkább egy ciklikus, körforgás szerű képet mutat, ami azt jelenti, hogy a vevő több impulzust, több információt igényel bizonyos esetekben. Minél bonyolultabb, minél személyesebb a termék, vagy a szolgáltatás, annál inkább így van ez. Két érdekes dolog történt: egyfelől megnőtt a vásárlási folyamat hossza, másfelől viszont drámaian lerövidült.
Kövesd a vevőt! - hajsza több eszközön át
Hallotta már ezt a panaszt, hogy a látogatók manapság csak nyomkodnak összevissza és érthetetlennek tűnik, miért hagyják el az oldalt, ahelyett hogy vennének? A sikeres interernetes kereskedelemben létszükséglet, hogy ismerjük és megértsük a vevő szokásait, igényeit és jó élményt is adjunk a számára.
Véleményvezér

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák
A szavazatszerző kampányban nem biztos, hogy mindent jól átgondoltak.

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos
Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet
A két ország újabb listán ver minket.

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban
Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek.