Vállalkozás ötlet cikkek


Hobbiból vállalkozás? Meg lehet csinálni!

Hobbiból vállalkozás? Meg lehet csinálni! 

Fotóriporternek indult, újságíró, majd szociológus lett, hogy végül profi üzletasszonnyá váljon. Mikrovállalkozása és saját márkaneve van. A szakmában a legjobbak közt tartják számon és még mindig nagyon fiatal, ő Wild Judit, aki ékszereit Vadjutka márkanév alatt forgalmazza.
Tibi atya vállalkozik, és a Jóisten tolja a szekerét…

Tibi atya vállalkozik, és a Jóisten tolja a szekerét… 

Tibi atya, a kitalált, részeges pap csak egy fiktív felhasználóként indult a Facebookon. Mára egy gyorsan fejlődő vállalkozás arca. A Tibi atyás srácok fénysebességgel haladnak előre, vissza is forgatnak pénzt, de már nyereséges a Fröccskocsma és újabbak nyitását tervezik, holott pár kollégiumi viccel kezdődött az egész, olyannal, mint ez: „Mindenkinek hinni kell valamiben. Én azt hiszem, iszom még egyet.”
Biznisz boldog tyúkokból

Biznisz boldog tyúkokból 

Hogy mitől volt olyan finom a nagyanyó főztje? Többek között a tojástól, amit frissen vettek ki a tyúk alól. De szabadon kapirgáló, boldog tyúkok tojta tojást bizony szinte lehetetlenség beszerezni a nagyvárosokban. Ezen akar változtatni Balogh Ákos és felesége, Balogh-Palásthy Anna, akik tavaly indították útjára vállalkozásukat.
Franchise vagy új vállalkozás? Öntől függ!

Franchise vagy új vállalkozás? Öntől függ! 

Egy nagyobb egység részeként sok tekintetben könnyebb, mint egyedül. De csak annak, akinek a vállalkozói habitusa is alkalmas a szigorú keretek közötti működésre. Segítünk kideríteni, Önnek melyik való!
Vállalkozás két kerékre építve

Vállalkozás két kerékre építve 

Mihez kezd valaki, ha nem talál egy jó játékboltot a környékén? Hogyan kerül egy magyar kerékpár Finnországba? És hogyan lesz a mindenkinek megfizethető gyerekbringából sikeres vállalkozás? Erről beszélgettünk Székely Áronnal, a tanulobicikli.hu alapítójával.
A kezdő vállalkozók 9 alaphibája

A kezdő vállalkozók 9 alaphibája 

Ha az ember vállalkozó, időről időre előfordul, hogy valami nagyon nem a tervek szerint alakul. Ez a normál üzletmenet része. De nem minden hiba a véletlenek csúnya összjátékának következménye.
Bizniszt bármiből - hol a határ?

Bizniszt bármiből - hol a határ? 

Alapvetően két üzletfejlesztői megközelítés létezik. Az egyik abból indul ki, hogy amink van, azt kell eladni – keresni kell hozzá megfelelő piacot, marketinget, sales-megoldásokat. A másik pedig abból, hogy minden szektor valamiféle húzóerőt fejt ki, azaz a felfedezhető problémákhoz kell igazítani az új termékeket, és már a termékfejlesztés előtt kell meghatározni, pontosan mit is adunk majd el és hogyan. Szakértőnk az új üzletek etikáját boncolgatja.
Vállalkozás kezdőtőke nélkül

Vállalkozás kezdőtőke nélkül 

Hallgatva a panaszáradatot, úgy tűnhet, mintha egyáltalán nem is lehetne manapság vállalkozásba kezdeni. Vagy ha mégis, az csak olyanoknak sikerülhet, akik hatalmas kezdőtőkével és egy csomó minden mással rendelkeznek, ami nekünk nincs. Ahelyett, hogy feladnánk, fordítsunk egyet a dolgon: mindenkinek van VALAMIJE! Csak meg kell találni, és felépíteni rá az üzletet.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Úton a klímasemlegesség felé

Úton a klímasemlegesség felé 

A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport mind a 14 országára vonatkozóan.

Költségkímélés

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást

Horrorkiadással járhat, ha nem köt utasbiztosítást  

A biztosítók beszámolói alapján egy jó utasbiztosítás akár több tízmillió forintos kiadástól is megkímélheti az utazókat.

Pénzszerzés

Ennyi alatt nem is gondolkodhat egy család külföldi nyaralásról

Ennyi alatt nem is gondolkodhat egy család külföldi nyaralásról 

Egy négyfős família átlagosan több mint félmillió forintot szokott költeni.

Adózás

Komoly drágulás jöhet a dohánytermékeknél

Komoly drágulás jöhet a dohánytermékeknél 

Kiszivárgott az Európai Bizottság drasztikus jövedékiadó-emelést kilátásba helyező dohányipari reformja.

Gazdaság

Komoly drágulás jöhet a dohánytermékeknél

Komoly drágulás jöhet a dohánytermékeknél 

Kiszivárgott az Európai Bizottság drasztikus jövedékiadó-emelést kilátásba helyező dohányipari reformja.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo