Vállalkozás ötlet cikkek


Hobbiból vállalkozás? Meg lehet csinálni!

Hobbiból vállalkozás? Meg lehet csinálni! 

Fotóriporternek indult, újságíró, majd szociológus lett, hogy végül profi üzletasszonnyá váljon. Mikrovállalkozása és saját márkaneve van. A szakmában a legjobbak közt tartják számon és még mindig nagyon fiatal, ő Wild Judit, aki ékszereit Vadjutka márkanév alatt forgalmazza.
Tibi atya vállalkozik, és a Jóisten tolja a szekerét…

Tibi atya vállalkozik, és a Jóisten tolja a szekerét… 

Tibi atya, a kitalált, részeges pap csak egy fiktív felhasználóként indult a Facebookon. Mára egy gyorsan fejlődő vállalkozás arca. A Tibi atyás srácok fénysebességgel haladnak előre, vissza is forgatnak pénzt, de már nyereséges a Fröccskocsma és újabbak nyitását tervezik, holott pár kollégiumi viccel kezdődött az egész, olyannal, mint ez: „Mindenkinek hinni kell valamiben. Én azt hiszem, iszom még egyet.”
Biznisz boldog tyúkokból

Biznisz boldog tyúkokból 

Hogy mitől volt olyan finom a nagyanyó főztje? Többek között a tojástól, amit frissen vettek ki a tyúk alól. De szabadon kapirgáló, boldog tyúkok tojta tojást bizony szinte lehetetlenség beszerezni a nagyvárosokban. Ezen akar változtatni Balogh Ákos és felesége, Balogh-Palásthy Anna, akik tavaly indították útjára vállalkozásukat.
Franchise vagy új vállalkozás? Öntől függ!

Franchise vagy új vállalkozás? Öntől függ! 

Egy nagyobb egység részeként sok tekintetben könnyebb, mint egyedül. De csak annak, akinek a vállalkozói habitusa is alkalmas a szigorú keretek közötti működésre. Segítünk kideríteni, Önnek melyik való!
Vállalkozás két kerékre építve

Vállalkozás két kerékre építve 

Mihez kezd valaki, ha nem talál egy jó játékboltot a környékén? Hogyan kerül egy magyar kerékpár Finnországba? És hogyan lesz a mindenkinek megfizethető gyerekbringából sikeres vállalkozás? Erről beszélgettünk Székely Áronnal, a tanulobicikli.hu alapítójával.
A kezdő vállalkozók 9 alaphibája

A kezdő vállalkozók 9 alaphibája 

Ha az ember vállalkozó, időről időre előfordul, hogy valami nagyon nem a tervek szerint alakul. Ez a normál üzletmenet része. De nem minden hiba a véletlenek csúnya összjátékának következménye.
Bizniszt bármiből - hol a határ?

Bizniszt bármiből - hol a határ? 

Alapvetően két üzletfejlesztői megközelítés létezik. Az egyik abból indul ki, hogy amink van, azt kell eladni – keresni kell hozzá megfelelő piacot, marketinget, sales-megoldásokat. A másik pedig abból, hogy minden szektor valamiféle húzóerőt fejt ki, azaz a felfedezhető problémákhoz kell igazítani az új termékeket, és már a termékfejlesztés előtt kell meghatározni, pontosan mit is adunk majd el és hogyan. Szakértőnk az új üzletek etikáját boncolgatja.
Vállalkozás kezdőtőke nélkül

Vállalkozás kezdőtőke nélkül 

Hallgatva a panaszáradatot, úgy tűnhet, mintha egyáltalán nem is lehetne manapság vállalkozásba kezdeni. Vagy ha mégis, az csak olyanoknak sikerülhet, akik hatalmas kezdőtőkével és egy csomó minden mással rendelkeznek, ami nekünk nincs. Ahelyett, hogy feladnánk, fordítsunk egyet a dolgon: mindenkinek van VALAMIJE! Csak meg kell találni, és felépíteni rá az üzletet.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Meglepő, de a hazai Európa egyik legpezsgőbb lakáspiaca

Meglepő, de a hazai Európa egyik legpezsgőbb lakáspiaca 

2023-ban 107 ezer lakás cserélt gazdát Magyarországon. Ez 26,1 százalékos visszaesést jelent az előző évi eredményhez képest.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo