üzleti klub cikkek


A sok beszéd taszítja az üzleti partnereket

A sok beszéd taszítja az üzleti partnereket 

Nem szükséges bemutatni cégünket egy üzleti találkozó alkalmával ahhoz, hogy vállalkozásunk fellendítésére megfelelő üzleti partnereket találjunk. A tapasztalatok azt mutatják ugyanis, hogy a termék-, vagy szolgáltatásközpontú bemutatkozások taszítják az üzleti élet képviselőit. Mészáros György, a több mint 500 üzleti találkozót megszervező és lebonyolító Magyar Vállalatvezetők Üzleti Közösségének (MVÜK) alapítója szerint, ha valaki eladni akar egy kapcsolatépítés céljából létrejött találkán, szinte biztosan üres kézzel távozhat.
Kapcsolatépítés okosan és elegánsan

Kapcsolatépítés okosan és elegánsan 

Ősszel felpezsdül az üzleti élet. A nyaralás után mindenki ráeszmél, hogy már csak pár hónapja van az éves üzleti céljai eléréséhez. Konferenciák, üzleti reggelik és üzleti kézfogók, társasági események mind-mind remek lehetőséget adnak arra, hogy új ismeretségeket kössünk, új üzleti partnerekre tegyünk szert, és így friss lendületet kapjon a vállalkozásunk.
8 app, amely összeköt

8 app, amely összeköt 

A kis- és középvállalkozások marketingeszköztárában egyre nagyobb teret nyer a személyes kapcsolattartás, az irányított üzleti kapcsolatépítés, azaz a networking. Csakhogy felgyorsult világunkban egyre nehezebb lehet a kapcsolattartás, ezért mutatunk most nyolc alkalmazást, amely ebben a segítségünkre lehet.
Mire jó valójában egy üzleti klub?

Mire jó valójában egy üzleti klub? 

Az üzleti kapcsolatépítés az egyik legősibb marketing eszköz. A mai világban is igénylik az emberek a személyes kontaktust, és azt a bizalmat, első benyomást, amit csak így lehet megszerezni. Amennyiben a vevőink a vállalati szektorból származnak, akkor a célcsoportunkat így érhetjük el a legkönnyebben.
A nyerő megoldás a válságban

A nyerő megoldás a válságban 

Az évek óta tartó gazdasági visszaesésben a személyes kapcsolatokon alapuló, bizalomra épülő, hosszú távú üzleti kapcsolatok színtereit keresik leginkább a kis- és középvállalatok vezetői. A Piac & Profit Klub - az Üzleti Kapcsolatok Klubja ezekre az értékekre épít, s garantálja a kölcsönös előnyökön, korrekt üzleti partnerségen, akár hosszú távú üzleti barátságokon alapuló üzleti partneri hálózat jelentős bővülését a klubtagok számára.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Megnézheti, mennyivel drágábbak az üzemanyagok nálunk, mint a régióban

Megnézheti, mennyivel drágábbak az üzemanyagok nálunk, mint a régióban 

Magyarországon a 95-ös oktánszámú motorbenzin átlagára 640, míg a régiós országokban 620 forint volt.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo