Túlélési technika cikkek


Akinek bejött az előremenekülés stratégiája

Akinek bejött az előremenekülés stratégiája 

Három éve még kiugróan magas forgalomról és értékarányos nyereségről árulkodtak az építőiparban tevékenykedő TERC Kft. mérlegei, majd a szektort sújtó piacszűkülés az 1990-ben alapított céget is elérte. Forgalmuk egyharmadát elveszítették, a nyereségük pedig évi közel százmillió forinttal zuhant. Az alapító tulajdonos, Molnár Miklós Konrád kétségbeesés helyett az előremenekülés mellett tette le a voksát: nem épített le, nem csökkentett fizetéseket, ehelyett merészen pályázott, és beruházott.
Nem tukmálni, eladni!

Nem tukmálni, eladni!  

Sajnos mára nem elég létezni ahhoz, hogy megéljünk a vállalkozásból. Csak az működhet sikeresen, aki professzionálisan viszi a vállalkozását, az értékesítés szempontjából is. Meg kell tanulni, hogy a jó stratégia a proaktivitás, ami nem jelent egyet a tukmálással!
Feladás helyett változás a túlélés kulcsa

Feladás helyett változás a túlélés kulcsa 

Nehéz körülmények között éltek a braziliai Hamvak sziget lakói, azonban ahelyett, hogy feladták volna, a közösség példaértékű településsé fejlesztette magát. A sziget példája lehet az emberi tevékenység és a természet közötti harmóniának - írja a Zöld8.
A képzés lehet a túlélés kulcsa

A képzés lehet a túlélés kulcsa 

Az információk hiánya, az oktatási, képzési módszerek elavultsága közvetlenül hat nemcsak a vállalatok túlélési esélyeire, hanem a vállalkozói és munkavállalói réteg utánpótlására, nem utolsósorban pedig a magyar gazdaság egészére is.
Megéri a csapatszellem

Megéri a csapatszellem 

Ki ér rá csapatszellemmel foglalkozni a válság kellős közepén? Mindenkinek kellene! Mert a piaci pozíciók megtartása, a túlélés érdekében rengeteget tehet a jól és összehangoltan működő munkaközösség.
Így lehet túlélni jövőre

Így lehet túlélni jövőre 

A magyar vállalatvezetők 78 százaléka nem számít arra, hogy a hazai gazdaság növekedésnek indul. Az elkövetkező éveket azok a cégek fogják túlélni, amelyek kellően rugalmasan tudnak reagálni a kihívásokra.
Hogyan szerezzünk vevőt?

Hogyan szerezzünk vevőt?  

Vevő nem a kapcsolatok szétnyúzásával vagy ámítással szerezhető a mostani nehéz helyzetben, hanem kölcsönös elégedettséggel. Nem a válság végét kell várni ölbe tett kézzel, hanem olyan üzletet csinálni, amin a kereskedő és a vevő is nyer - hangzott el a Kkv Marketing Expón. 
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Jogi kisokos

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Cégblog

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe 

A barkácslánc árbevétele 2024-ben 88,1 milliárd forintra emelkedett 2024-ben.

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Gazdaság

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo