Túlélési technika cikkek


Akinek bejött az előremenekülés stratégiája

Akinek bejött az előremenekülés stratégiája 

Három éve még kiugróan magas forgalomról és értékarányos nyereségről árulkodtak az építőiparban tevékenykedő TERC Kft. mérlegei, majd a szektort sújtó piacszűkülés az 1990-ben alapított céget is elérte. Forgalmuk egyharmadát elveszítették, a nyereségük pedig évi közel százmillió forinttal zuhant. Az alapító tulajdonos, Molnár Miklós Konrád kétségbeesés helyett az előremenekülés mellett tette le a voksát: nem épített le, nem csökkentett fizetéseket, ehelyett merészen pályázott, és beruházott.
Nem tukmálni, eladni!

Nem tukmálni, eladni!  

Sajnos mára nem elég létezni ahhoz, hogy megéljünk a vállalkozásból. Csak az működhet sikeresen, aki professzionálisan viszi a vállalkozását, az értékesítés szempontjából is. Meg kell tanulni, hogy a jó stratégia a proaktivitás, ami nem jelent egyet a tukmálással!
Feladás helyett változás a túlélés kulcsa

Feladás helyett változás a túlélés kulcsa 

Nehéz körülmények között éltek a braziliai Hamvak sziget lakói, azonban ahelyett, hogy feladták volna, a közösség példaértékű településsé fejlesztette magát. A sziget példája lehet az emberi tevékenység és a természet közötti harmóniának - írja a Zöld8.
A képzés lehet a túlélés kulcsa

A képzés lehet a túlélés kulcsa 

Az információk hiánya, az oktatási, képzési módszerek elavultsága közvetlenül hat nemcsak a vállalatok túlélési esélyeire, hanem a vállalkozói és munkavállalói réteg utánpótlására, nem utolsósorban pedig a magyar gazdaság egészére is.
Megéri a csapatszellem

Megéri a csapatszellem 

Ki ér rá csapatszellemmel foglalkozni a válság kellős közepén? Mindenkinek kellene! Mert a piaci pozíciók megtartása, a túlélés érdekében rengeteget tehet a jól és összehangoltan működő munkaközösség.
Így lehet túlélni jövőre

Így lehet túlélni jövőre 

A magyar vállalatvezetők 78 százaléka nem számít arra, hogy a hazai gazdaság növekedésnek indul. Az elkövetkező éveket azok a cégek fogják túlélni, amelyek kellően rugalmasan tudnak reagálni a kihívásokra.
Hogyan szerezzünk vevőt?

Hogyan szerezzünk vevőt?  

Vevő nem a kapcsolatok szétnyúzásával vagy ámítással szerezhető a mostani nehéz helyzetben, hanem kölcsönös elégedettséggel. Nem a válság végét kell várni ölbe tett kézzel, hanem olyan üzletet csinálni, amin a kereskedő és a vevő is nyer - hangzott el a Kkv Marketing Expón. 
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra  

A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a finanszírozott összeg tekintetében, miközben a szerződések száma visszaesett.

Pénzszerzés

Belehúztak a magyar gazdagok, nagyot nőtt a vagyonuk

Belehúztak a magyar gazdagok, nagyot nőtt a vagyonuk 

Félévi vagyonmustra: Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága.

Adózás

Mérsékelni kellene a legkisebb cégek és az egyéni vállalkozók adóterheit

Mérsékelni kellene a legkisebb cégek és az egyéni vállalkozók adóterheit 

Az áfa alanyi adómentesség értékhatárának további többlépcsős emelését javasolja a Kamara.

Cégblog

Kiben bízz, ha mindenki mást mond?

Kiben bízz, ha mindenki mást mond? 

Az internet által az emberiség történetében először jutottunk el oda, hogy bárki szinte bármiről bármikor információhoz juthat.

Társadalom

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo