Társalgás cikkek


Lezárni, nem lerázni, avagy hogyan fejezzünk be elegánsan egy társalgást?

Lezárni, nem lerázni, avagy hogyan fejezzünk be elegánsan egy társalgást? 

Ahogy közeledik az üzleti partik szezonja, úgy kerül újra középpontba a társalgás művészete. A beszélgetés során azonban nem csak a témák megválasztására kell ügyelni, hanem a csevegés lezárása is: üzleti etikett szakértőnk ehhez ad tanácsokat.
Hallgatni is tudni kell, hogy jó társalgónak tartsanak

Hallgatni is tudni kell, hogy jó társalgónak tartsanak 

Ki ne szeretne jól szerepelni társaságban, üzleti partnerekkel rendezett találkozón, ahol csevegnek? Néhány jó tanács, hogyan lehetünk sikeres társalgók.
A pénztárca, vagy egy toll is árulkodhat rólad

A pénztárca, vagy egy toll is árulkodhat rólad 

Ahogy egy beszélgetés során nonverbális gesztusaink azok, amelyek elárulják valódi szándékainkat, függetlenül szavaink jelentésétől, ugyanígy a megjelenésünkben a kiegészítők azok, amelyek többet mondanak el rólunk, mint a ruhadarabjaink, melyeket nagy gonddal kiválasztottunk.
A sok beszéd taszítja az üzleti partnereket

A sok beszéd taszítja az üzleti partnereket 

Nem szükséges bemutatni cégünket egy üzleti találkozó alkalmával ahhoz, hogy vállalkozásunk fellendítésére megfelelő üzleti partnereket találjunk. A tapasztalatok azt mutatják ugyanis, hogy a termék-, vagy szolgáltatásközpontú bemutatkozások taszítják az üzleti élet képviselőit. Mészáros György, a több mint 500 üzleti találkozót megszervező és lebonyolító Magyar Vállalatvezetők Üzleti Közösségének (MVÜK) alapítója szerint, ha valaki eladni akar egy kapcsolatépítés céljából létrejött találkán, szinte biztosan üres kézzel távozhat.
A társalgás szörnyetegei

A társalgás szörnyetegei 

Minden nagy románc és minden nagy üzlet egy egyszerű beszélgetéssel kezdődik. A könnyed társalgás kulcsa annak elsajátítása, hogy beszélgetéseinkben kapcsolódjunk másokhoz, és ne csak „kommunikáljunk” – vallja Bernardo J. Carducci kommunikációval foglalkozó pszichológus.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Adózás

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég 

Sétarepülést kínáló cég helytelen adózási gyakorlatát tárta fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) – közölte a hivatal.

Cégblog

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán 

Az év végi bér- és adótervezési időszakban a vállalatok egyre nagyobb figyelmet fordítanak a költségek optimalizálására.

Társadalom

Meglepetés az argentin választáson

Meglepetés az argentin választáson 

Milei argentin elnök pártja többséget szerzett az időközi parlamenti választáson.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo