Stratégiaalkotás cikkek


Bizonytalan helyzetben: hogyan alakítják át a cégvezetők a vállalati működést?

Bizonytalan helyzetben: hogyan alakítják át a cégvezetők a vállalati működést? 

Az elmúlt időszak társadalmi, gazdasági és technológiai viharai működésük újragondolására készteti a vállalatokat.
Diákok oldhatják meg a főváros közlekedési problémáit

Diákok oldhatják meg a főváros közlekedési problémáit 

Kilenc ország tizenkét felsőoktatási intézményének legkiválóbb diákjai azért jöttek Budapestre, hogy üzleti tanácsadással segítsenek két hazai nagyvállalatot. Magyarország legnagyobb nemzetközi esettanulmány-versenyén, a Solvers’ Cupon a két cég nemcsak létező problémákra kereste a válaszokat diákok segítségével, hanem leendő munkavállalóit is igyekezett megtalálni.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Rekordot döntött Elon Musk vagyona

Rekordot döntött Elon Musk vagyona 

Forbes magazin: Elon Musk vagyona elérte az 500 milliárd dollárt.

Gazdaság

Tájékozatlanok a magyarok fontos ügyekben, de kemény véleményük van arról, amit nem tudnak

Tájékozatlanok a magyarok fontos ügyekben, de kemény véleményük van arról, amit nem tudnak 

Az elmúlt időszakban Trump amerikai elnök egyre keményebb oroszellenes nyilatkozatai ismét előtérbe helyezték Magyarország Oroszországból származó energiaimportjának – olaj- és gázfüggőségének – kérdését. Ennek kapcsán az Europion október elején 1300 fős országos reprezentatív mintán vizsgálta, hogyan látja a magyar társadalom az orosz energiafüggőség problémáját. Az eredmények egy alapvetően alacsony tájékozottságú, ugyanakkor az ügyben szélsőségesen megosztott közvélemény képét rajzolják fel.

Társadalom

Rázós hónapok elé nézünk, minden idők legdurvább kampánya jön

Rázós hónapok elé nézünk, minden idők legdurvább kampánya jön 

A 2022-es választásokhoz képest egyértelműen durvább kampányra számít a magyarok többsége.

Infokom

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt  

Miközben az AI-felkészültségünk javul, a mesterséges intelligencia iránti bizalmatlanságunk fokozódik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo