Storytelling cikkek


Van egy történeted? Építsd rá a cégmarketinget!

Van egy történeted? Építsd rá a cégmarketinget! 

A hitelesség és az érzelmekre hatás ma a nyerő. Ezt bizonyítják be a marketingszakmai legjobbjai a Piac & Profit idei Cégmarketing konferenciáján, ahol a saját, személyes sztori népszerűsége, annak forintra váltása áll a fókuszban.  Megtanulhatjuk azt is, hogyan kell Love Brandet építeni B2B-ben.
Sztori: a szükséges plusz

Sztori: a szükséges plusz 

Mi kell ahhoz, hogy egy termék elterjedjen, egy szolgáltatás jelenséggé váljon? Az, hogy megoldja a fogyasztó problémáját, amivel hálát, sőt kultikus rajongást vált ki. A minőség önmagában kevés, a terméknek egy sztoriba kell illeszkednie, és a cégeknek ezt kell kommunikálniuk. Az üzleti siker kulcsa napjainkban a történetmesélés.
Kapcsolatépítés egyszerűen és elegánsan

Kapcsolatépítés egyszerűen és elegánsan 

Ősszel pezseg az üzleti élet. Konferenciák, üzleti reggelik és üzleti kézfogók, társasági események mind-mind remek lehetőséget adnak arra, hogy új ismeretségeket kössünk, új üzleti partnerekre tegyünk szert, és így friss lendületet kapjon a vállalkozásunk.
Ön a legokosabb ember, akit ismer? Nagyágyúk kedvenc interjúkérdései

Ön a legokosabb ember, akit ismer? Nagyágyúk kedvenc interjúkérdései 

Az okos üzletemberek tudják, hogy ha megkérdezik az álláskeresőt arról, mik a legnagyobb szakmai erősségei és hiányosságai, a válasz nem mindig lesz őszinte. Mert ez az, amit a leginkább begyakorolnak otthon a jelöltek. Körmönfontabb, kevésbé hagyományos kérdésekkel kell kipuhatolni a lényeget.
Így meséljünk, hogy emlékezzenek ránk

Így meséljünk, hogy emlékezzenek ránk 

Mesélj magadról! – hangzik el az életünk során számtalan helyzetben. És ilyenkor legtöbbünk a születési dátumtól indulva, a szüleink foglalkozásán keresztül a végzettségünkig szépen felépítve, logikus kronológiában „adatol”. A rossz hír, hogy rájuk végül sokkal kevesebben emlékeznek, mint azokra, akik történetet mesélnek. Méghozzá jól.
6 top tipp az üzleti növekedéshez

6 top tipp az üzleti növekedéshez 

Minden üzlet más és más és nehéz olyan tanácsokat adni, amelyek minden vállalkozó számára hasznosak lehetnek. Azok között, akik tehetnek ilyet, minden bizonnyal ott van Guy Kawasaki, üzleti guru. Hat tanácsa bárkinek javára válhat.
Így lesz élmény hallgatni, ha beszél

Így lesz élmény hallgatni, ha beszél 

Egy jó történet segít bizalmat építeni, emlékezetessé tenni magunkat, eladni a termékünket vagy szolgáltatásunkat. De nem elég, ha a sztori maga jó, jól is kell elmondani. De hogyan? Szakértőnk segít!
A sikerhez sztori kell

A sikerhez sztori kell 

Sajnos a társadalmunk arra kondicionál, hogy a történetnek – a fecsegésnek – a magánéletben, egy kávé mellett van a helye, nem az üzleti előadásokban. Pedig nagyon fontos lenne, hogy többet meséljünk történeteket, mert ez az, ami megjegyezhetővé tehet minket – mondja Győrffy Kinga kommunikációs tanácsadó.
Nomen est omen - avagy hogyan válasszunk nevet a cégnek

Nomen est omen - avagy hogyan válasszunk nevet a cégnek 

A megrendelők és a vásárlók a névvel azonosítják a cégünket, vagy éppen azzal találkoznak először, így érdemes jól választani. Ahhoz, hogy a megfelelő opciót megtaláljuk – és ne érezzük úgy később, hogy módosítanunk kell – érdemes néhány dolgot átgondolni.
Így kell lekötni a hallgatóságot egy előadásban!

Így kell lekötni a hallgatóságot egy előadásban! 

A történetek erejét az üzleti életben is remekül kihasználhatjuk. A storytelling, vagyis a történetmesélés módszertana számos helyzetben nagyon hatékony lehet, akár értékesítésről, akár bizalom kiépítéséről van szó. Mutatunk néhány konkrét technikát, ami segíthet felépíteni egy jó történetet.

Van egy jó sztorija? Megéri!  

A filmek, a könyvek, a mesék vitathatatlanul hatalmas hatással vannak ránk. Miért ne használnánk ki a történetek erejét a mindennapi életünkben is? A történetek segítenek építeni személyes- és cégmárkánkat, megoldani a vezetési kihívásokat és kapcsolatokat teremteni.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Világok harca: mit tehetnek a magyar cégek a vámháború árnyékában?

Világok harca: mit tehetnek a magyar cégek a vámháború árnyékában? 

Egyre több magyar exportőrt és importőrt érint a világgazdaságban erősödő és gyorsuló protekcionizmus.

Pénzszerzés

Simor András: A közvélemény-kutatások eredményétől függ, hogy lesznek-e még választási osztogatások

Simor András: A közvélemény-kutatások eredményétől függ, hogy lesznek-e még választási osztogatások 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 87. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Jogi kisokos

Brüsszel nyert az Orbán-kormánnyal szemben

Brüsszel nyert az Orbán-kormánnyal szemben 

EU-bíróság: uniós jogot sért az építőipari nyersanyagok és építőanyagok kivitelére bevezetett magyarországi eljárás.

Cégblog

Világok harca: mit tehetnek a magyar cégek a vámháború árnyékában?

Világok harca: mit tehetnek a magyar cégek a vámháború árnyékában? 

Egyre több magyar exportőrt és importőrt érint a világgazdaságban erősödő és gyorsuló protekcionizmus.

Infokom

Érkezik a nagy sebességű internet

Érkezik a nagy sebességű internet  

2030-ra az ország minden részében elérhetővé válik a gigabit-képes hálózat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo