Storytelling cikkek


Van egy történeted? Építsd rá a cégmarketinget!

Van egy történeted? Építsd rá a cégmarketinget! 

A hitelesség és az érzelmekre hatás ma a nyerő. Ezt bizonyítják be a marketingszakmai legjobbjai a Piac & Profit idei Cégmarketing konferenciáján, ahol a saját, személyes sztori népszerűsége, annak forintra váltása áll a fókuszban.  Megtanulhatjuk azt is, hogyan kell Love Brandet építeni B2B-ben.
Sztori: a szükséges plusz

Sztori: a szükséges plusz 

Mi kell ahhoz, hogy egy termék elterjedjen, egy szolgáltatás jelenséggé váljon? Az, hogy megoldja a fogyasztó problémáját, amivel hálát, sőt kultikus rajongást vált ki. A minőség önmagában kevés, a terméknek egy sztoriba kell illeszkednie, és a cégeknek ezt kell kommunikálniuk. Az üzleti siker kulcsa napjainkban a történetmesélés.
Kapcsolatépítés egyszerűen és elegánsan

Kapcsolatépítés egyszerűen és elegánsan 

Ősszel pezseg az üzleti élet. Konferenciák, üzleti reggelik és üzleti kézfogók, társasági események mind-mind remek lehetőséget adnak arra, hogy új ismeretségeket kössünk, új üzleti partnerekre tegyünk szert, és így friss lendületet kapjon a vállalkozásunk.
Ön a legokosabb ember, akit ismer? Nagyágyúk kedvenc interjúkérdései

Ön a legokosabb ember, akit ismer? Nagyágyúk kedvenc interjúkérdései 

Az okos üzletemberek tudják, hogy ha megkérdezik az álláskeresőt arról, mik a legnagyobb szakmai erősségei és hiányosságai, a válasz nem mindig lesz őszinte. Mert ez az, amit a leginkább begyakorolnak otthon a jelöltek. Körmönfontabb, kevésbé hagyományos kérdésekkel kell kipuhatolni a lényeget.
Így meséljünk, hogy emlékezzenek ránk

Így meséljünk, hogy emlékezzenek ránk 

Mesélj magadról! – hangzik el az életünk során számtalan helyzetben. És ilyenkor legtöbbünk a születési dátumtól indulva, a szüleink foglalkozásán keresztül a végzettségünkig szépen felépítve, logikus kronológiában „adatol”. A rossz hír, hogy rájuk végül sokkal kevesebben emlékeznek, mint azokra, akik történetet mesélnek. Méghozzá jól.
6 top tipp az üzleti növekedéshez

6 top tipp az üzleti növekedéshez 

Minden üzlet más és más és nehéz olyan tanácsokat adni, amelyek minden vállalkozó számára hasznosak lehetnek. Azok között, akik tehetnek ilyet, minden bizonnyal ott van Guy Kawasaki, üzleti guru. Hat tanácsa bárkinek javára válhat.
Így lesz élmény hallgatni, ha beszél

Így lesz élmény hallgatni, ha beszél 

Egy jó történet segít bizalmat építeni, emlékezetessé tenni magunkat, eladni a termékünket vagy szolgáltatásunkat. De nem elég, ha a sztori maga jó, jól is kell elmondani. De hogyan? Szakértőnk segít!
A sikerhez sztori kell

A sikerhez sztori kell 

Sajnos a társadalmunk arra kondicionál, hogy a történetnek – a fecsegésnek – a magánéletben, egy kávé mellett van a helye, nem az üzleti előadásokban. Pedig nagyon fontos lenne, hogy többet meséljünk történeteket, mert ez az, ami megjegyezhetővé tehet minket – mondja Győrffy Kinga kommunikációs tanácsadó.
Nomen est omen - avagy hogyan válasszunk nevet a cégnek

Nomen est omen - avagy hogyan válasszunk nevet a cégnek 

A megrendelők és a vásárlók a névvel azonosítják a cégünket, vagy éppen azzal találkoznak először, így érdemes jól választani. Ahhoz, hogy a megfelelő opciót megtaláljuk – és ne érezzük úgy később, hogy módosítanunk kell – érdemes néhány dolgot átgondolni.
Így kell lekötni a hallgatóságot egy előadásban!

Így kell lekötni a hallgatóságot egy előadásban! 

A történetek erejét az üzleti életben is remekül kihasználhatjuk. A storytelling, vagyis a történetmesélés módszertana számos helyzetben nagyon hatékony lehet, akár értékesítésről, akár bizalom kiépítéséről van szó. Mutatunk néhány konkrét technikát, ami segíthet felépíteni egy jó történetet.

Van egy jó sztorija? Megéri!  

A filmek, a könyvek, a mesék vitathatatlanul hatalmas hatással vannak ránk. Miért ne használnánk ki a történetek erejét a mindennapi életünkben is? A történetek segítenek építeni személyes- és cégmárkánkat, megoldani a vezetési kihívásokat és kapcsolatokat teremteni.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akár 80 ezer forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén

Akár 80 ezer forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén 

A szelfivel számlát nyitó ügyfelek 40 ezer forintján felül további 40 ezer forinttal gazdagodhatnak a Gránit Banknál.
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport

A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport 

Közzétette éves jelentését a BioTechUSA-cégcsoport.

Költségkímélés

Hízott a bankok fetekelistája

Hízott a bankok fetekelistája 

Hosszú évek óta tartó rövidülés után márciusban nőni kezdett a KHR-ben nyilvántartott lakossági mulasztások száma.

Pénzszerzés

Vigyázat, zseniális szélhámos tűnt fel a lakossági szolgáltatás piacon, százezreket bukhat

Vigyázat, zseniális szélhámos tűnt fel a lakossági szolgáltatás piacon, százezreket bukhat 

Nagyon érdemes megnézni milyen szolgáltatót hívunk, ha elromlik valami az otthonunkban.

Adózás

Retteghetnek a simlis cégek, belendül a NAV húsvét előtt

Retteghetnek a simlis cégek, belendül a NAV húsvét előtt  

Az adóellenőrök országszerte ellenőrzik a húsvéti ünnepkörhöz kapcsolódó termékek árusítóit az üzletekben, piacokon, kitelepüléseken és az online térben.

Jogi kisokos

Vége a munkahelyi titkolózásnak: nemsokára megtudhatja, mennyit keresnek kollégái

Vége a munkahelyi titkolózásnak: nemsokára megtudhatja, mennyit keresnek kollégái 

A cégeknek nyilvánossá kell tenniük az új pozícióikhoz tartozó fizetési információikat, a meglévő munkavállalóknak is nyilvánosnak kell majd lenniük.

Klímablog

Mi lesz a fosszilis energiahordozókkal?

Mi lesz a fosszilis energiahordozókkal? 

Gyorsuló ütemben növekednek a beruházások az energiaátmeneti eszközökbe – így látja a területen befektetők csaknem háromnegyede.

Infokom

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek 

A vállalatok részéről nem az a kérdés, hogy bevezessék-e a modern informatikai eszközöket, hanem az, hogy a munkavállalók tudják-e hatékonyan használni ezeket.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo