Spam kisokos cikkek


Egy saját olvasó értékesebb ezer vásároltnál

Egy saját olvasó értékesebb ezer vásároltnál 

A levélszemét természetesen a spam mappába való, és talán már mindenki tudja, hogy a kéretlen reklám nem is törvényes. Leveleink azonban akkor is könnyedén célt téveszthetnek, ha azokat maga a címzett kérte. Egy kis odafigyeléssel növelhetjük a célba érkezés esélyét.
Az igazság a spamről

Az igazság a spamről 

Június 23. a spam, azaz a kéretlen levelek ellen fellépő világnap. Mindannyian naponta kapunk zavaró hirdetéseket és ajánlatokat e-mail fiókunkba, mégis néha nehéz eldönteni, hogy ezek jogszerűek-e és egyáltalán van-e különbség a spam és kéretlen levél között? A válaszok megtalálásban dr. Horváth Katalin, a Sár és Társai Ügyvédi Iroda e-kereskedelemmel foglalkozó partner ügyvédje volt segítségünkre.
Engedjük el, aki menni akar!

Engedjük el, aki menni akar! 

Sok email marketinget folytató vállalkozás nincs tisztában azzal, hogy milyen fontos a leiratkozások – és a leiratkozók - megfelelő kezelése. Pedig aki nem biztosítja ezt a lehetőséget a hírlevelében súlyos büntetésre számíthat.
Nem a méret a lényeg

Nem a méret a lényeg 

Minél nagyobb a címlistánk, annál nehezebb a kezelése és sajnos annál valószínűbb, hogy spam-listára kerülünk. Ezért fontos, hogy mindig megfelelően kezeljük a címlistánkat, ha nem akarjuk, hogy marketing üzenetünk a kukában landoljon.
Így jussunk át a szolgáltatók első védelmi vonalán!

Így jussunk át a szolgáltatók első védelmi vonalán! 

Nem csak a felhasználók, hanem az email szolgáltatók is alkalmaznak spamszűrőket, amelyek akarva-akaratlanul is tiltólistára tehetik marketing üzeneteinket. Bemutatunk néhány szempontot, amelyekre ügyelve átjuthatunk ezen a védelmi vonalon.
Így kerüljük ki a spamszűrőket

Így kerüljük ki a spamszűrőket 

A legtöbb felhasználó rendelkezik spamszűrővel, így pontosan tudnunk kell, hogyan állítsuk össze hírlevelünket, hogy ne a spamek között landoljon az üzenetünk. Spam-kisokos sorozatunkban most ebből a szempontból a hírlevél tartalmi elemeit vizsgáljuk.
Így lőhetünk hatalmas öngólt a hírlevéllel

Így lőhetünk hatalmas öngólt a hírlevéllel 

Nem csak a jogi háttér helytelen ismerete, vagy a nagy adatbázisok rossz kezelése miatt landolhat a hírlevelünk a spamek között, kritikus fontosságú az is, hogy akinek küldjük, hogyan értékeli az általunk küldött tartalmat. Elengedhetetlen továbbá, hogy adjunk lehetőséget a leiratkozásra.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Adózás

Zugboltot számolt fel a NAV

Zugboltot számolt fel a NAV  

Élelmiszerek és háztartási termékek mellett cigaretta is kapható volt a hevesi lakóházból kialakított zugboltban.

Jogi kisokos

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Cégblog

Vaskos veszteséget hozott össze a Magyarországra készülő kínai autómárka

Vaskos veszteséget hozott össze a Magyarországra készülő kínai autómárka  

Az elektromos autókat gyártó kínai NIO bevétele 22 százalékkal, vesztesége 30 százalékkal nőtt.

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo