Reklámozás cikkek


Halottlátónál és szabadulószobában is jártak mostanában a NAV-osok

Halottlátónál és szabadulószobában is jártak mostanában a NAV-osok  

Az online felületeken is gyakoriak az egészségmegőrzéssel, testi-lelki feltöltődéssel kapcsolatos szolgáltatások, termékek hirdetései.
Zavarosak a vállalatok zöld üzenetei

Zavarosak a vállalatok zöld üzenetei  

A fogyasztók jelentős része nincs tisztában az egyes állítások és jelölések pontos jelentésével.
A tévéből jól ismert reklámozót bírságolt a GVH

A tévéből jól ismert reklámozót bírságolt a GVH 

 Négy terméknél is megtévesztő kommunikációt folytattak.
Átverhette ügyfeleit a Telekom

Átverhette ügyfeleit a Telekom 

Megtévesztően népszerűsítették a hűségidő vállalása esetére kínált, mobilinternet-forgalomra vonatkozó kedvezményeket.
Vége a tisztességtelen akcióknak

Vége a tisztességtelen akcióknak 

Május végén hatályba lép egy jogszabály-módosítás, amelynek következtében a kereskedelmi vállalkozásoknak a kedvezményes ár mellett fel kell tüntetni az elmúlt legalább harminc napban alkalmazott legalacsonyabb árat is. Az árrendelet módosításának célja a kereskedők akciótartási gyakorlatának újraszabályozása és a fogyasztók megtévesztésének visszaszorítása, különös tekintettel az olyan országos kampányok során mint például az év végi Black Friday.
Hogyan hirdethetnek hatékonyan a cégek választási kampány idején?

Hogyan hirdethetnek hatékonyan a cégek választási kampány idején? 

Politikai kampányidőszakban a cégeknek jelentős reklámzajjal kell megküzdeniük. Ahhoz, hogy az emberek figyelméből nekik is jusson, különös gonddal kell megtervezniük marketingstratégiájukat erre a pár hétre. A politikai pártok reklámokra való költése ilyenkor egy átlagos év legerősebb hónapjainak – november és december – szintjére pörgeti fel a reklámpiacot, meghaladja a teljes magyar online hirdető vállalkozó közösség kampányainak mértékét.
Milliárdos bírság megtévesztő reklámok miatt - mire figyeljenek a cégek?

Milliárdos bírság megtévesztő reklámok miatt - mire figyeljenek a cégek? 

Az év eleji időszakban számos cégnél döntenek reklámozási és marketing kérdésekben, ezzel pedig igen érzékeny területre lépnek. Az elmúlt két évben a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) ilyen ügyekben csaknem 6 milliárd forint bírságot szabott ki. Aki biztos akar lenni a dolgában, annak napi szinten követnie kell a jogszabályi háttér változásait – hívja fel a figyelmet a Bán és Karika Ügyvédi Társulás.
Reklámozás Black Friday alatt - hogyan ne büntessék meg a céget?

Reklámozás Black Friday alatt - hogyan ne büntessék meg a céget? 

A fogyasztók és vállalkozások egyaránt készülnek a fekete péntek típusú kampányok rejtette lehetőségekre – de lesben áll a Gazdasági Versenyhivatal is.  A GVH már 2015-ben metodikusan vizsgálni kezdte a piacon megjelent Black Friday típusú stratégiákat és az utóbbi 5 évben több ehhez kapcsolódó döntést hozott. Az ellenőrzés idén is elkerülhetetlen.
Gond van az egyik étrend-kiegészítő reklámjával - megbírságolták a forgalmazót

Gond van az egyik étrend-kiegészítő reklámjával - megbírságolták a forgalmazót 

Több tízmillió forintos bírságot kapott az Innovelle Pharma Kft.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Kiszámolták, mennyivel mérsékelheti az inflációt a bankszámlák önkéntes díjcsökkentése

Kiszámolták, mennyivel mérsékelheti az inflációt a bankszámlák önkéntes díjcsökkentése 

Az áprilisi inflációs adatban már erősen megjelent az árréstop hatása is. Ugyanakkor a bankok önkéntes díjcsökkenése még nem lépett életbe ezen időszakban.

Pénzszerzés

Felújítási láz lett a magyarokon

Felújítási láz lett a magyarokon  

10-ből 6 magyar szerint most éri meg belevágni a lakásfelújításba, mert úgy vélik, később magasabb költségekkel kellene számolniuk.

Jogi kisokos

Mivel büntethető egy cég?

Mivel büntethető egy cég? 

Gyakori vélekedés, hogy a büntetőjogi felelősség és kockázat kizárólag a magánszemélyeket terheli.

Klímablog

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre 

Az elmúlt évek nyári hőhullámai sorozatos rekordokat döntöttek, és az előrejelzések szerint az idei nyár sem lesz kivétel.

Infokom

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról 

Az emberek bár egyre többször használják a mesterséges intelligenciát, sokan bizonytalanok az AI-jelenséggel kapcsolatban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo