Reklámozás cikkek
Halottlátónál és szabadulószobában is jártak mostanában a NAV-osok
Az online felületeken is gyakoriak az egészségmegőrzéssel, testi-lelki feltöltődéssel kapcsolatos szolgáltatások, termékek hirdetései.
Zavarosak a vállalatok zöld üzenetei
A fogyasztók jelentős része nincs tisztában az egyes állítások és jelölések pontos jelentésével.
A tévéből jól ismert reklámozót bírságolt a GVH
Négy terméknél is megtévesztő kommunikációt folytattak.
Átverhette ügyfeleit a Telekom
Megtévesztően népszerűsítették a hűségidő vállalása esetére kínált, mobilinternet-forgalomra vonatkozó kedvezményeket.
Vége a tisztességtelen akcióknak
Május végén hatályba lép egy jogszabály-módosítás, amelynek következtében a kereskedelmi vállalkozásoknak a kedvezményes ár mellett fel kell tüntetni az elmúlt legalább harminc napban alkalmazott legalacsonyabb árat is. Az árrendelet módosításának célja a kereskedők akciótartási gyakorlatának újraszabályozása és a fogyasztók megtévesztésének visszaszorítása, különös tekintettel az olyan országos kampányok során mint például az év végi Black Friday.
Hogyan hirdethetnek hatékonyan a cégek választási kampány idején?
Politikai kampányidőszakban a cégeknek jelentős reklámzajjal kell megküzdeniük. Ahhoz, hogy az emberek figyelméből nekik is jusson, különös gonddal kell megtervezniük marketingstratégiájukat erre a pár hétre. A politikai pártok reklámokra való költése ilyenkor egy átlagos év legerősebb hónapjainak – november és december – szintjére pörgeti fel a reklámpiacot, meghaladja a teljes magyar online hirdető vállalkozó közösség kampányainak mértékét.
Milliárdos bírság megtévesztő reklámok miatt - mire figyeljenek a cégek?
Az év eleji időszakban számos cégnél döntenek reklámozási és marketing kérdésekben, ezzel pedig igen érzékeny területre lépnek. Az elmúlt két évben a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) ilyen ügyekben csaknem 6 milliárd forint bírságot szabott ki. Aki biztos akar lenni a dolgában, annak napi szinten követnie kell a jogszabályi háttér változásait – hívja fel a figyelmet a Bán és Karika Ügyvédi Társulás.
Reklámozás Black Friday alatt - hogyan ne büntessék meg a céget?
A fogyasztók és vállalkozások egyaránt készülnek a fekete péntek típusú kampányok rejtette lehetőségekre – de lesben áll a Gazdasági Versenyhivatal is. A GVH már 2015-ben metodikusan vizsgálni kezdte a piacon megjelent Black Friday típusú stratégiákat és az utóbbi 5 évben több ehhez kapcsolódó döntést hozott. Az ellenőrzés idén is elkerülhetetlen.
Gond van az egyik étrend-kiegészítő reklámjával - megbírságolták a forgalmazót
Több tízmillió forintos bírságot kapott az Innovelle Pharma Kft.