Reklámköltés cikkek


Újra jön a vasárnapi boltzár?

Újra jön a vasárnapi boltzár? 

Visszatért a kiskereskedelmet sújtó, egy hónapja napvilágot látott javaslatcsomag. Az új verzió szerint korlátoznák a kiskereskedelmi láncok reklámköltését, betiltanák az ingyenes reklámújságokat, csendben visszahoznák a vasárnapi zárva tartást és kötelező létszámbővítést – vagy helyette büntetőadót vezetnének be a legújabb, kiskereskedelmi láncokat sújtó törvénytervezet szerint. A javaslatok egy része mérettől függetlenül minden boltost érint.
Diszkriminatív a reklámköltés szabályozása az MRSZ szerint

Diszkriminatív a reklámköltés szabályozása az MRSZ szerint 

Durva és indokolatlan beavatkozásnak nevezte a Magyar Reklámszövetség a tervet, hogy maximalizálnák, mennyit költhetnek reklámra a napi fogyasztási cikkeket áruló üzletek. A szakmai szervezet szerint a gazdaságnak és a kisboltoknak is rossz lenne a korlátozás.
Újabb sarcot vetne ki a kormány a kereskedelemre

Újabb sarcot vetne ki a kormány a kereskedelemre 

Újabb, a külföldi tulajdonú élelmiszerláncok életét megnehezítő javaslatcsomag került a kormány el az Index információi szerint. Az élelmiszerbotrányra hivatkozva húszmilliárdos parkolódíjat, korlátozott reklámozási lehetőséget és kötelező munkaerő felvételt írnának elő.
Így pörgeti a reklám a GDP-t

Így pörgeti a reklám a GDP-t 

A reklám hasznos, mert hozzájárul a gazdaság bővüléséhez, támogatja az innovációt, munkahelyeket teremt – hogy csak néhány dolgot említsünk. Ez derül ki egy friss kutatásból, amelynek eredményei szerint 1 eurónyi reklámpénz hét euróval pörgeti meg az európai GDP-t.
Magyarország, a social media nagyhatalom

Magyarország, a social media nagyhatalom 

Régiós összevetésben is kiemelkedő eredményeket mutat fel a magyar reklámpiac. Egyre többet költenek el a vállalatok a digitális platformokon, lassan minden második magyar ember elérhető a közösségi médiában, és a tévés reklámbüdzsék sem csökkenek - derült ki a régió legnagyobb független ügynökséghálózata, a weCAN által készített CANnual Report 2016 kiadványból.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Hogyan lehetünk igazán sikeresek?

Hogyan lehetünk igazán sikeresek?  

Nincsenek áldozatok, csak önkéntesek - véli Lee Milteer amerikai írónő, vállalkozó.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

„Szükség van arra, hogy a biztosítói ismertséget, illetve imázst erősítsük” – interjú Lambert Gáborral, a MABISZ kommunikációs vezetőjével

„Szükség van arra, hogy a biztosítói ismertséget, illetve imázst erősítsük” – interjú Lambert Gáborral, a MABISZ kommunikációs vezetőjével 

A Magyar Biztosítók Szövetsége kommunikációs vezetőjével beszélgettünk a Biztonság Hete rendezvénysorozatukról.

Költségkímélés

Megszűnhet az előfizetők leláncolása? - az amerikai példa ezt mutatja

Megszűnhet az előfizetők leláncolása? - az amerikai példa ezt mutatja 

Az ügyfelek már régóta arra panaszkodnak, hogy az előfizetési szerződésük rabláncra veri őket, annak lemondása a lehetetlennel határos.

Pénzszerzés

Mi az igazság a magas megtakarításokról?

Mi az igazság a magas megtakarításokról? 

Az utóbbi hónapokban egyszerre olvashattunk nagy mértékű béremelkedésről és minden várakozást alulmúló fogyasztásról, jelentős megtakarítási hajlandóságról és a lakosság bő harmadát kitevő szegénységről.

Adózás

Adóoptimalizálás 2025: ketyeg az óra, alig egy hónap maradt dönteni

Adóoptimalizálás 2025: ketyeg az óra, alig egy hónap maradt dönteni  

November 20-ig dönthetnek a cégcsoportok, hogy jövőre közösen adóznak-e.

Jogi kisokos

A beszállítók miatt is aggódhatnak a vezetők, az új ESG-törvény szerint

A beszállítók miatt is aggódhatnak a vezetők, az új ESG-törvény szerint 

Az ügyvezetés a közvetlen beszállítók átvilágításáért is felelős, az új rendelkezések szerint. Mindez milyen feladatokat ró a vállalatokra?

Cégblog

Vége a Packetának

Vége a Packetának  

A Packeta és a FoxPost egyesítése után a tulajdonosok a lokális márka megtartása mellett döntöttek, ezért az új vállalat FoxPost néven működik tovább.

Klímablog

Félmilliárdnál jár a visszaváltott palackok, üvegek száma

Félmilliárdnál jár a visszaváltott palackok, üvegek száma 

Az új rendszerben visszaváltott palackok, dobozok, üvegek száma a héten elérte a félmilliárdot.

Infokom

Figyelmeztetnek: egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává

Figyelmeztetnek: egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává 

Az elmúlt évek technológiai fejlődése nemcsak a vállalatok együttműködési lehetőségeit bővítette és a munkavégzést tette rugalmasabbá.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo