Rajongó cikkek

Tedd könnyebbé ügyfeled életét
Ha nem kápráztatod el a fogyasztód, céged napjai meg vannak számlálva. Rajongókká kell változtatnod az ügyfeleidet, így tehetsz csak szert vásárlói hűségre. Ez úgy lehetséges, hogy könnyebbé tesszük az életüket, megoldjuk valamilyen problémájukat. A gyakorlati hasznosságra reagálnak. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.

Tíz naiv hiba a fenntarthatósági kezdeményezésekben
Két amerikai szakember, egyikük a World Wildlife Fund alelnöke, sorra vette, hogyan tudják a cégek elrontani a fenntartható megoldásaikat és programjaikat. Mikre kell ügyelni, hogy egy zöld céges újítás, az üzletvitel és gyártás átszervezése ne ártson a természeti környezetnek?

6 titka, hogyan változtassuk az ügyfelet rajongóvá a neten
Az interenetes követők és lájkolók nem ugyanazok. Megkezdődött a szegmentálódás: a legértékesebb felhasználó a márka hardcore rajongója. A cégeknek el kell dönteniük, hogy a sociál médián imázst szeretnének-e építeni vagy konverziót. A Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján hangzottak el a következő tanácsok.

Megtörtént: az ügyfelek átvették a hatalmat
Felértékelődött az ügyfelek kezelése és az optimális ügyfélélmény nyújtása a cégek prioritásai között. Nem elég már a jó szándék, a vállalkozásoknak a kliens fejével és szívével kell vizsgálni a termékkel vagy szolgáltatással való érintkezés összes pontját. A szakma legjobbjai számos oldalról világították meg az ügyfélkezelés témáját a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján.

Személyként viselkednek a márkák a csetappokon
A fiatalok többet lógnak a csetappokon, mint az interneten. Nem véletlen, hogy a cégek ide is egyre inkább be akarnak törni. Új célcsoportok elérésére törekednek a csetalkalmazásokban.