Piacfigyelés cikkek


Hogyan hallgatózzunk a közösségi médiában?

Hogyan hallgatózzunk a közösségi médiában? 

A legtöbb cég már jelen van a közösségi médiában, azt azonban kevesen tudják, hogy az is jelentősen javíthatja az eredményességüket, ha egyszerűen csak figyelnek... A közösségi média figyelése (más néven social listening vagy közösségimédia-monitorozás) egyedülálló lehetőséget ad arra, hogy megismerjük és adott esetben irányítsuk az ügyfelek, a versenytársak és a piacunkat befolyásoló szereplők tevékenységét.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A beruházások növekedéséhez bízniuk kell a cégeknek a jövőben

A beruházások növekedéséhez bízniuk kell a cégeknek a jövőben 

Új hitelprogramok várnak a kkv-kra.

Pénzszerzés

Megérkezett az ingyenes lakáshitel

Megérkezett az ingyenes lakáshitel  

A közszolgálatban dolgozók közül egyes becslések alapján nagyságrendileg 100 ezer ember élhet egy újabb komoly kedvezménnyel a jövő évtől.

Gazdaság

A nyugdíjasok nem értenek egyet a Bankszövetséggel

A nyugdíjasok nem értenek egyet a Bankszövetséggel 

A nyugdíjasok támogatják, hogy a díjtalan készpénzfelvétel szigorú szabályai jelentősen enyhüljenek.

Infokom

Érkezik a nagy sebességű internet

Érkezik a nagy sebességű internet  

2030-ra az ország minden részében elérhetővé válik a gigabit-képes hálózat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo