Piacfigyelés cikkek


Hogyan hallgatózzunk a közösségi médiában?

Hogyan hallgatózzunk a közösségi médiában? 

A legtöbb cég már jelen van a közösségi médiában, azt azonban kevesen tudják, hogy az is jelentősen javíthatja az eredményességüket, ha egyszerűen csak figyelnek... A közösségi média figyelése (más néven social listening vagy közösségimédia-monitorozás) egyedülálló lehetőséget ad arra, hogy megismerjük és adott esetben irányítsuk az ügyfelek, a versenytársak és a piacunkat befolyásoló szereplők tevékenységét.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Cégblog

Komoly szigorítás jön a vendégmunkások foglalkoztatásánál

Komoly szigorítás jön a vendégmunkások foglalkoztatásánál  

Januártól a lejáró engedélyű munkavállalókat csak Fülöp-szigetekiekkel lehet pótolni.

Gazdaság

Újabb nyomás érkezik, hogy fejezzük be az orosz olajvásárlást

Újabb nyomás érkezik, hogy fejezzük be az orosz olajvásárlást 

A G7-országok közös fellépésre készülnek az orosz olajimportot növelő országokkal szemben.

Infokom

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt  

Miközben az AI-felkészültségünk javul, a mesterséges intelligencia iránti bizalmatlanságunk fokozódik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo