Piacfigyelés cikkek


Hogyan hallgatózzunk a közösségi médiában?

Hogyan hallgatózzunk a közösségi médiában? 

A legtöbb cég már jelen van a közösségi médiában, azt azonban kevesen tudják, hogy az is jelentősen javíthatja az eredményességüket, ha egyszerűen csak figyelnek... A közösségi média figyelése (más néven social listening vagy közösségimédia-monitorozás) egyedülálló lehetőséget ad arra, hogy megismerjük és adott esetben irányítsuk az ügyfelek, a versenytársak és a piacunkat befolyásoló szereplők tevékenységét.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Ha bezárja – támogatást kap!

Ha bezárja – támogatást kap! 

A kisebb víziszárnyas telepek bezárását támogatja a kormány.

Cégblog

Csökken az amerikai járatok iránti kereslet a Lufthansa szerint

Csökken az amerikai járatok iránti kereslet a Lufthansa szerint 

A német légitársaság a nyári fellendülés után a harmadik negyedévben gyengébb keresletre számít az Egyesült Államokba induló járatok iránt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo