Partner cikkek


Lenyűgözné üzleti partnereit? Ezekkel a borokkal garantált a siker

Lenyűgözné üzleti partnereit? Ezekkel a borokkal garantált a siker 

Második alkalommal került sor lapcsoportunk, a Klasszis Média kiemelt ügyfeleinek szóló, vakteszt formában megvalósított borkóstolóval és borkvízzel egybekötött ügyféltalálkozónkra május 28-án, kedden az ötcsillagos Aria Hotel Budapestben.
Mindig kell egy jó sztori

Mindig kell egy jó sztori 

A sikeres pitch, vagyis villámprezentáció titka, ha 3 percben úgy be tudjuk mutatni cégünket, hogy azzal akár egy cápa, azaz befektető figyelmét is fel tudjuk kelteni. Erre a 4 kritikus részletre mindenképpen érdemes odafigyelni a bemutatkozás során.
Magyar partnerét keresi az InnoEnergy

Magyar partnerét keresi az InnoEnergy 

Európa vezető fenntartható energiagazdálkodás-innovációs vállalata, az InnoEnergy partnerségi pályázatot írt ki azzal a céllal, hogy megtalálja az őt képviselő cégeket (HUB-okat) a közép-európai országokban, így Magyarországon is. A pályázatok benyújtásának határideje 2017. július 31.
Több a megbízható partner, de a kockázatos is

Több a megbízható partner, de a kockázatos is 

A tavalyi év végéhez képest húszezerrel több vállalkozás büszkélkedhet azzal, hogy megbízható minősítést kapott a Nemzeti Adó- és Vámhivataltól (NAV). A cégjegyzékbe bejegyzett, valamint az áfa-regisztrált adózókat érintő minősítési rendszer idei változásai mind a megbízható, mind a kockázatos adózói körre hatással voltak – közölte a NAV.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok  

A magyar utazók zöme továbbra is Európán belül nyaral, elsősorban autóval, és az utazás előtt néhány nappal köti meg utasbiztosítását.

Klímablog

Felpörgött az elektromos autók eladása

Felpörgött az elektromos autók eladása  

A globális BEV-eladások 33 százalékkal emelkedtek 2025 második negyedévében az egy évvel korábbi, azonos időszakhoz képest.

Gazdaság

Bajban a luxusmárkák

Bajban a luxusmárkák  

Több mint egy évtized után először torpant meg a globális luxuspiac növekedése.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo