Panaszos cikkek
Az élelmiszer és az internet a panaszlista elején
2018 első negyedévében általánosságban nőtt a szolgáltatásokkal szemben megfogalmazott kifogások száma, miközben gyengült a kereskedők iránti bizalom a korábbi negyedévekhez képest – derül ki a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből.
Átlépett egy tabut a Tesla vezér
Musk sértőnek talált egy beszólást a neten és tett róla, hogy aki posztolta, ne vehessen többé Tesla autót. Nem érdekelte, hogy az illető nem egyszerű fogyasztó, hanem kockázati tőkés.
Kríziskommunikáció: hogyan őrizzük meg a hírnevünket?
Egy vállalkozás életében szinte kikerülhetetlen, hogy időnként egy-egy megsértődött, elégedetlen ügyfél, vagy akár egy ellenlábas kirobbantson egy ügyet a cégünk ellen, amit sokszor a sajtó is felkap. Ezek a szituációk nem csak presztízsveszteséggel járnak, hanem komoly üzleti visszaeséssel is párosulhatnak, ezért fontos, hogyan viselkedünk egy ilyen a helyzetben. Ehhez ad tanácsokat a marketing szakértő.
Panaszos, vagy ügyfél?
2014. január 1. napjával hatályba lépett a panasztörvény, amely olyan fogalmakat definiál, mint például a panaszos vagy a közérdekű bejelentő. Miben is különböznek ezek a közigazgatási eljárásból ismert ügyféltől? A különbség gyakorlati jelentősége igen nagy.