On-demand cikkek


Futni és úszni szeretnek leginkább a magyarok

Futni és úszni szeretnek leginkább a magyarok 

A hazai 18-59 éves internetező lakosság fele sportol valamilyen rendszerességgel az NN Biztosító reprezentatív kutatása szerint. Annak ellenére azonban, hogy népszerűek a hagyományos és extrémsportok, szabadidős tevékenységek, a hazai balesetbiztosítások száma folyamatosan csökken.
Meddig lesznek még tv-reklámok?

Meddig lesznek még tv-reklámok? 

Régóta beszédtéma, hogy a különböző tv-s szolgáltatásokra való előfizetések rohamos növekedése negatív hatással lehet a hagyományos tv-s reklámok erejére és elérésére. Ugyanakkor a YouGov által közzétett legújabb nemzetközi piackutatások azt bizonyítják, hogy a hagyományos tv-hirdetések még mindig jelentős szerepet töltenek be az úgy nevezett “on-demand” szolgáltatások korában.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Csökkenthetőek a társasházi költségek

Csökkenthetőek a társasházi költségek 

Idén ősztől első generációs energiaközösségekkel spórolhatunk.

Pénzszerzés

Simor András: A közvélemény-kutatások eredményétől függ, hogy lesznek-e még választási osztogatások

Simor András: A közvélemény-kutatások eredményétől függ, hogy lesznek-e még választási osztogatások 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 87. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Jogi kisokos

Brüsszel nyert az Orbán-kormánnyal szemben

Brüsszel nyert az Orbán-kormánnyal szemben 

EU-bíróság: uniós jogot sért az építőipari nyersanyagok és építőanyagok kivitelére bevezetett magyarországi eljárás.

Infokom

Érkezik a nagy sebességű internet

Érkezik a nagy sebességű internet  

2030-ra az ország minden részében elérhetővé válik a gigabit-képes hálózat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo