On-demand cikkek


Futni és úszni szeretnek leginkább a magyarok

Futni és úszni szeretnek leginkább a magyarok 

A hazai 18-59 éves internetező lakosság fele sportol valamilyen rendszerességgel az NN Biztosító reprezentatív kutatása szerint. Annak ellenére azonban, hogy népszerűek a hagyományos és extrémsportok, szabadidős tevékenységek, a hazai balesetbiztosítások száma folyamatosan csökken.
Meddig lesznek még tv-reklámok?

Meddig lesznek még tv-reklámok? 

Régóta beszédtéma, hogy a különböző tv-s szolgáltatásokra való előfizetések rohamos növekedése negatív hatással lehet a hagyományos tv-s reklámok erejére és elérésére. Ugyanakkor a YouGov által közzétett legújabb nemzetközi piackutatások azt bizonyítják, hogy a hagyományos tv-hirdetések még mindig jelentős szerepet töltenek be az úgy nevezett “on-demand” szolgáltatások korában.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Hízott a bankok fetekelistája

Hízott a bankok fetekelistája 

Hosszú évek óta tartó rövidülés után márciusban nőni kezdett a KHR-ben nyilvántartott lakossági mulasztások száma.

Pénzszerzés

Az egyik támogatott hitel ütheti ki a másikat?

Az egyik támogatott hitel ütheti ki a másikat? 

Egyáltalán nem indult jól az év a babaváró hitel szempontjából, hiszen érezhetően csökkent az új szerződések összege.

Adózás

Június végéig adott időt a NAV a gépjárműadóra

Június végéig adott időt a NAV a gépjárműadóra 

Június 30-ig kérhetik az automatikus öt havi pótlékmentes részletfizetést azok a magánszemélyek, akik nem tudják a gépjárműadót egy összegben rendezni.

Jogi kisokos

Új időszámítás kezdődik a magyar kriptopiacon

Új időszámítás kezdődik a magyar kriptopiacon  

Július elsejétől minden Magyarországon működő kriptoszolgáltatónak kötelező lesz a MiCA rendelet szerinti uniós engedély.

Klímablog

Új visszaváltó automata debütált

Új visszaváltó automata debütált  

Az új, mobil visszaváltó automata a jövőben fesztiválokon és tömegrendezvényeken teszi lehetővé majd a fémdobozok, a PET palackok és az üvegek visszaváltását.

Infokom

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek 

A vállalatok részéről nem az a kérdés, hogy bevezessék-e a modern informatikai eszközöket, hanem az, hogy a munkavállalók tudják-e hatékonyan használni ezeket.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo