Munkabeosztás cikkek


Kevesebb munkaóra, több bevétel? Így lehet

Kevesebb munkaóra, több bevétel? Így lehet 

A hatékonyság növelésével, a technológia kihasználásával és némi átszervezéssel akár a megszokott heti 40 óránál rövidebb idő alatt is elvégezhetnénk mindent.
5 órás munkanap – álom vagy valóság?

5 órás munkanap – álom vagy valóság? 

Miközben Magyarországon a dolgozók nagy része 40 óránál is rendszeresen többet dolgozik hetente, a világtrend azt mutatja, nem kéne ennek így lennie. A cég úgy is lehet sikeres, ha engedünk a 8 órás munkaidőből. Sőt!
Ezért kéne mindenkinek „laza péntek”

Ezért kéne mindenkinek „laza péntek” 

A legtöbb cégvezető azt szereti, ha a kollégák szép rendben ülnek az asztaluknál, legyen fagy vagy hőség. Egy nyári péntek délután viszont a dolgozók többsége valójában már csak a túlélésre hajt. Ha megszervezzük, hogy leléphessenek, a cégnek is megéri.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A beruházások növekedéséhez bízniuk kell a cégeknek a jövőben

A beruházások növekedéséhez bízniuk kell a cégeknek a jövőben 

Új hitelprogramok várnak a kkv-kra.

Pénzszerzés

Lekötött betétek: az ördög a feltételekben rejlik

Lekötött betétek: az ördög a feltételekben rejlik 

Bőven az infláció feletti éves kamatok is elérhetők a bankok most futó, lakossági forint lekötött betéti akcióiban a BiztosDöntés.hu adatai szerint.

Cégblog

Ők a magyar e-kereskedelem legpiacképesebb szereplői

Ők a magyar e-kereskedelem legpiacképesebb szereplői 

A hazai vásárlók egyre nagyobb arányban költenek külföldi webáruházakban, miközben a magyar e-kereskedők exportja csak lassan bővül.

Gazdaság

Már egy budapesti kerületben is megmondják, kiket látnának szívesen

Már egy budapesti kerületben is megmondják, kiket látnának szívesen  

2026 januárjától XVI. kerület is feltételekhez köti a beköltözéseket.

Társadalom

A diplománál is többet ér ez a két tulajdonság

A diplománál is többet ér ez a két tulajdonság 

A vállalatok ma már nem csupán szakmai tudást, hanem egyre inkább speciális személyes készségeket és kompetenciákat keresnek a munkavállalókban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo