Magyar turisztikai ügynökség cikkek


Eltűnt 2,3 milliárd forint

Eltűnt 2,3 milliárd forint 

A Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt-nek 2019 decemberig kellett elkészítenie 2,3 milliárd forintért Magyarország és a Kárpát-medence értékeit bemutató kreatív dokumentumfilmet és ehhez tartozó könyvkiadványt, valamint kapcsolódó kulturális-művészeti rendezvényeket megvalósítani. Hadházy Ákos mindebből semmit nem talált.
Nézd meg Budapest új imázsfilmjét

Nézd meg Budapest új imázsfilmjét 

A Spice of Europe szlogennel és Budapest megújult turisztikai márkájával indítja el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. A Budapest fókuszú kampány a fővárost és annak kincseit mutatja be a világ számos országában. A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg, május 15-e és június 30-a között.
Idén jubilál a Virágos Magyarország

Idén jubilál a Virágos Magyarország 

A Magyar Turisztikai Ügynökség és a Virágos Magyarország Környezetszépítő Verseny Szervező Bizottsága immár 25. alkalommal indítja útjára hazánk egyik legnépszerűbb mozgalmát, amelyre május 31-ig nevezhetnek a települések. Ebben az évben több újítással is készülnek a szervezők. Az MTÜ a verseny 25. évfordulója alkalmából egy „Jubileumi díjat” is odaítél majd.
Jövőre minden szálláshely adatai befutnak a Turisztikai Ügynökséghez

Jövőre minden szálláshely adatai befutnak a Turisztikai Ügynökséghez 

A tervek szerint 2019 januárjában indul a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ tesztüzemben, a felhőalapú szolgáltatást nyújtó informatikai rendszerre statisztikai adataikat tölthetik majd fel a szálláshely-szolgáltatók – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ).
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo