Magyar turisztikai ügynökség cikkek
Eltűnt 2,3 milliárd forint
A Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt-nek 2019 decemberig kellett elkészítenie 2,3 milliárd forintért Magyarország és a Kárpát-medence értékeit bemutató kreatív dokumentumfilmet és ehhez tartozó könyvkiadványt, valamint kapcsolódó kulturális-művészeti rendezvényeket megvalósítani. Hadházy Ákos mindebből semmit nem talált.
Nézd meg Budapest új imázsfilmjét
A Spice of Europe szlogennel és Budapest megújult turisztikai márkájával indítja el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. A Budapest fókuszú kampány a fővárost és annak kincseit mutatja be a világ számos országában. A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg, május 15-e és június 30-a között.
Idén jubilál a Virágos Magyarország
A Magyar Turisztikai Ügynökség és a Virágos Magyarország Környezetszépítő Verseny Szervező Bizottsága immár 25. alkalommal indítja útjára hazánk egyik legnépszerűbb mozgalmát, amelyre május 31-ig nevezhetnek a települések. Ebben az évben több újítással is készülnek a szervezők. Az MTÜ a verseny 25. évfordulója alkalmából egy „Jubileumi díjat” is odaítél majd.
Jövőre minden szálláshely adatai befutnak a Turisztikai Ügynökséghez
A tervek szerint 2019 januárjában indul a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ tesztüzemben, a felhőalapú szolgáltatást nyújtó informatikai rendszerre statisztikai adataikat tölthetik majd fel a szálláshely-szolgáltatók – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ).